Logotyp Agencji WorkFlow Media

GoogleAds – Nadanie dostępów Agencji

Oto kroki, które musisz podjąć, aby dodać konto do MCK (Multi-Client Center) Agencji i nadać dostęp do Google Tag Manager (GTM) i Google Analytics:

Dodanie konta do MCK Agencji: #

  1. Zaloguj się do swojego konta Google Ads
  2. Po prawej stronie u góry nad Twoim mailem znajdziesz numer konta, skopiuj go.
  3. Wyślij numer do swojego opiekuna klienta po stronie agencji WorkFlow Media.
  4. Opiekun konta, wyśle prośbę o połączenie konta z kontem MCK o nazwie WorkFlow Media.
  5. Na Twój adres email (administratora) otrzymasz prośbę o połączenie – zaakceptuj ją.

Nadanie dostępu do Google Tag Manager (GTM): #

  1. Zaloguj się do swojego konta Google Tag Manager.
  2. Wybierz odpowiedni kontener, do którego chcesz dodać użytkownika.
  3. Kliknij “Administracja” w lewym górnym rogu.
  4. W sekcji “Konto” kliknij “Użytkownicy i uprawnienia”.
  5. Kliknij przycisk “Dodaj” w prawym górnym rogu.
  6. Wprowadź adres e-mail swojego opiekuna klienta lub adresy opiekunów podanych w mailu, któremu chcesz nadać dostęp, a następnie wybierz poziom dostępu (zazwyczaj “Publikacja”).
  7. Kliknij przycisk “Zapisz”.

Nadanie dostępu do Google Analytics: #

  1. Zaloguj się do swojego konta Google Analytics.
  2. Kliknij “Administracja” w lewym dolnym rogu.
  3. Wybierz konto, właściwość lub widok, do którego chcesz dodać użytkownika.
  4. W odpowiedniej kolumnie kliknij “Zarządzanie użytkownikami”.
  5. Kliknij przycisk “Dodaj” w prawym górnym rogu.
  6. Wprowadź adres e-mail użytkownika, któremu chcesz nadać dostęp, a następnie wybierz poziom dostępu (zazwyczaj “Edytuj”).
  7. Kliknij przycisk “Dodaj”.

Nadawania dostępów do Google Search Console: #

  1. Zaloguj się do Google Search Console.
  2. Wybierz właściwość
    Po zalogowaniu się, wybierz witrynę (właściwość), do której chcesz nadać dostęp. Możesz to zrobić z listy widocznej po lewej stronie ekranu lub wybierając odpowiednią właściwość z rozwijanego menu w lewym górnym rogu.
  3. Przejdź do ustawień
    Po wybraniu właściwości, kliknij ikonę “Ustawienia” (zębatka) w dolnej części menu po lewej stronie.
    4: Zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami
    W sekcji “Ustawienia” kliknij na opcję “Użytkownicy i uprawnienia”.
    Na stronie “Użytkownicy i uprawnienia” kliknij przycisk “Dodaj użytkownika” w prawym górnym rogu.
  4. Dodaj nowego użytkownika

W polu “Adres e-mail” wpisz adres e-mail osoby, której chcesz nadać dostęp. (nasi opiekunowie kont korzystają tylko z adresów email @workflowmedia.pl)

Wybierz poziom uprawnień dla nowego użytkownika:

Pełny: Użytkownik może zarządzać użytkownikami i ustawieniami oraz widzieć wszystkie dane.

Ograniczony: Użytkownik może widzieć wszystkie dane, ale nie może zarządzać użytkownikami i ustawieniami.

Kliknij przycisk “Dodaj” aby zapisać zmiany.

Nadanie dostępu do Google Merchant Center: #

Tylko w przypadku kampanii eCommerce

  1. Zaloguj się do swojego konta Google Merchant Center.
  2. Kliknij ikonę trzech kresek w lewym górnym rogu, a następnie wybierz “Ustawienia”.
  3. Kliknij “Użytkownicy”.
  4. Kliknij przycisk plus (+) w prawym górnym rogu.
  5. Wprowadź adres e-mail użytkownika, któremu chcesz nadać dostęp.
  6. Wybierz poziom dostępu, który chcesz nadać. Możesz wybrać między “Standard” (pozwala na wykonywanie większości działań, ale nie na dodawanie i usuwanie użytkowników) i “Administrator” (pełne uprawnienia, w tym dodawanie i usuwanie użytkowników).
  7. Kliknij “Zapisz”.

Pamiętaj! #

Pamiętaj, że użytkownik musi zaakceptować zaproszenie, aby uzyskać dostęp do konta.
Kontener GTM musi być wpięty na całym serwisie, który będzie reklamowany.

Powered by BetterDocs