Logotyp Agencji WorkFlow Media

Notyfikacje Push – Specyfikacja

Specyfikacja techniczna notyfikacji push: #

  • Logo: 194×194
  • Obrazek główny: 1200×800
  • URL
  • Tytuł: do 30 znaków
  • Wiadomość: do 45 znaków

Best practics w wysyłkach notyfikacji push #

  • Zwracaj uwagę na tytuł i wiadomość, aby były krótkie i zwięzłe, ale jednocześnie zawierały ważne informacje dla użytkownika.
  • Korzystaj z jasnych i przyciągających uwagę obrazków, które przedstawiają produkt lub usługę, którą chcesz zareklamować.
  • Pamiętaj o dostosowaniu notyfikacji do odpowiedniej grupy docelowej.
  • Zadbaj o to, aby nagłówek i treść były zgodne z treścią i ofertą.
  • Użyj jak najwięcej kreatywnych i atrakcyjnych obrazów, które przyciągną uwagę użytkownika.
  • Twórz różnego rodzaju kreacje, aby uniknąć monotonii.
  • Pamiętaj, że im więcej kreatywności i obrazów wykorzystasz w kampanii, tym lepsze będą jej wyniki.

Przykłady treści do notyfikacji push #

  • E-commerce: „Nowe promocje dla Ciebie!”
  • Sport: „Relacja na żywo! | Mecz Anglia-Francja!”
  • Podróże: „Nie czekaj! | Zarezerwuj wymarzone wakacje teraz!”
  • Finanse: „Sprawdź saldo | Twoje konto jest za drogie.”
  • Technologia: „Nowy produkt w sklepie! | Sprawdź teraz.”

Powered by BetterDocs