Table of Contents
Specyfikacja techniczna notyfikacji push: #
- Logo: 194×194
- Obrazek główny: 1200×800
- URL
- Tytuł: do 30 znaków
- Wiadomość: do 45 znaków
Best practics w wysyłkach notyfikacji push #
- Zwracaj uwagę na tytuł i wiadomość, aby były krótkie i zwięzłe, ale jednocześnie zawierały ważne informacje dla użytkownika.
- Korzystaj z jasnych i przyciągających uwagę obrazków, które przedstawiają produkt lub usługę, którą chcesz zareklamować.
- Pamiętaj o dostosowaniu notyfikacji do odpowiedniej grupy docelowej.
- Zadbaj o to, aby nagłówek i treść były zgodne z treścią i ofertą.
- Użyj jak najwięcej kreatywnych i atrakcyjnych obrazów, które przyciągną uwagę użytkownika.
- Twórz różnego rodzaju kreacje, aby uniknąć monotonii.
- Pamiętaj, że im więcej kreatywności i obrazów wykorzystasz w kampanii, tym lepsze będą jej wyniki.
Przykłady treści do notyfikacji push #
- E-commerce: “Nowe promocje dla Ciebie!”
- Sport: “Relacja na żywo! | Mecz Anglia-Francja!”
- Podróże: “Nie czekaj! | Zarezerwuj wymarzone wakacje teraz!”
- Finanse: “Sprawdź saldo | Twoje konto jest za drogie.”
- Technologia: “Nowy produkt w sklepie! | Sprawdź teraz.”