2023 Specyfikacja Reklam YouTube

Czy wiesz, że co minutę do YouTube przesyłanych jest 500 godzin nowych treści?
YouTube to platforma z ponad 2 miliardami użytkowników.

W tym poście przedstawimy krótki przegląd formatów i wymagań reklam YouTube.

Specyfikacje reklam w YouTube

Specyfikacje reklam displayowych w YouTube

Reklamy displayowe pojawiają się w prawym górnym rogu filmu, tuż nad propozycjami filmów.

Specyfikacja:

  • 300 x 250 pikseli dla większego formatu
  • 300 x 60 px dla mniejszego formatu
  • Zalecane wymiary wideo to: 426 x 240 (240p), 640 x 360 (360p), 854 x 480 (480p), 1280 x 720 (720p), 1920 x 1080 (1080p), 2560 x 1440 (1440p) i 3840 x 2160 (2160p).
  • Proporcje obrazu to 16:9
  • Maksymalny rozmiar pliku to 128 GB lub 12 godzin, w zależności od tego, która wartość jest mniejsza.
  • Akceptowane formaty wideo to: .MOV, .MPEG4, .MP4, .AVI, .WMV, .MPEGPS, .FLV, 3GPP i WebM.

Specyfikacje reklam YouTube przed filmem, w trakcie filmu i In-Stream

Jak zapewne zauważyłeś, większość filmów w YouTube zawiera reklamy na początku filmu (mogą one być pominięte lub niemożliwe do pominięcia) lub w środku filmu. Są to tak zwane reklamy przed filmem i w trakcie filmu (wcześniej nazywane reklamami In-Stream).

Chociaż istnieje kilka typów reklam YouTube, specyfikacje tych reklam są takie same. W rzeczywistości specyfikacje są takie same jak w przypadku filmów bez reklam, ponieważ wszystkie są odtwarzane przez standardowy odtwarzacz YouTube (jedyną różnicą jest długość filmu).

Specyfikacja:

  • Zalecane wymiary: 426 x 240 (240p), 640 x 360 (360p), 854 x 480 (480p), 1280 x 720 (720p), 1920 x 1080 (1080p), 2560 x 1440 (1440p) i 3840 x 2160 (2160p ).
  • Minimalny wymiar to 426 x 240.
  • Maksymalny wymiar to 3840 x 2160.
  • Proporcje obrazu to 16:9.
  • Maksymalny rozmiar pliku to 128 GB lub 12 godzin, w zależności od tego, która wartość jest mniejsza.
  • Akceptowane formaty wideo to: .MOV, .MPEG4, MP4, .AVI, .WMV, .MPEGPS, .FLV, 3GPP i WebM.

  • Skippable Video – maksymalna długość filmu możliwego do pominięcia to 6 minut (można pominąć po 5 sekundach).
  • Non-skippable video – reklama niemożliwa do pominięcia to 15 lub 20 sekund (30 sekund w niektórych regionach).
  • Mid-roll video – reklama w trakcie filmu to 30 sekund.

Specyfikacje pionowych reklam wideo w YouTube

YouTube zoptymalizował wrażenia z oglądania na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu pionowe reklamy wideo mogą wyświetlać się na pełnym ekranie na różnych urządzeniach (w orientacji poziomej lub pionowej).

Specyfikacja

  • Landscape: 16:9
  • Pionowa 9:16, kwadratowa 1:1 lub obie.

Read More

18 Hacków SEO copywritingu, które przynoszą rezultaty w 2022

Wyobraź sobie, że ruch organiczny wpada dosłownie z każdego słowa które zostanie opublikowane na Twojej stronie. Ludzie wchodząc na stronę konsumują treść jedna, po drugiej i z przypadkowych osób które trafiły z google, zmieniają się w najwierniejszych fanów Twoich publikacji i hojnych klientów. To by było wspaniałe, prawda?

(więcej…)

Read More

Jak napisać tekst na Landing page?

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Read More

Czym są kampanie DSA i jak wykorzystać dynamiczne reklamy w swojej kampanii?

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Read More

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!

Read More

The New AdWords Experience

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Read More

There are no secrets to success. It is the result of preparation, hard work, and learning from failure.

- Paul Tournier

Content Ideation: Tools & Techniques

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Read More

Is Bing Really Rendering NodeJs?

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Read More

The Simple iframe Hack

How To Fetch & Render (Almost) Any Site

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Read More

Good Music for Good SEO

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Read More