Agencja Reklamowa Warszawa
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862
Instagram
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862

NAJNOWSZE MATERIAŁY

TPNM (3)

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #38

17 września, 2021

Spis treści1 Ministerstwo Zdrowia wyda 25 mln zł na kampanię2 Apple zaprezentował iPhone’a 133 InStat TV wchodzi do Polski4 Fundacja Świętego Mikołaja z kampanią “Stypendium zmienia życie”5 Primark szykuje odzieżową rewolucję6 13 agencji podpisało się pod standardami współpracy z influencerami promującymi alkohol7 TikTok startuje z kampanią marketingową8 Śledztwo WSJ: Instagram toksyczny dla młodzieży, Facebook wie […]

digitalizacja

Co to jest digitalizacja?

16 września, 2021

Źródła tego procesu trzeba upatrywać w bibliotekoznawstwie. To właśnie tam po raz pierwszy zaczęto myśleć o tym by gromadzić papierowe zbiory w formie cyfrowej. Zasadniczo właśnie na tym polega proces digitalizacji w swoim pierwotnym znaczeniu. Niemniej od tamtego czasu technologie tak mocno weszły do naszego życia, że dziś digitalizacja nie odnosi się tylko do tego, […]

ecommerce

Prowadzenie bloga w e-commerce.

14 września, 2021

Mówi się, że w e-commerce nie opłaca się już prowadzić bloga, ponieważ tak dużo ich jest, że praca wkładana w publikowanie na niej treści jest stratą czasu. I tutaj się nie zgodzę. Pamiętaj, że do Twojego sklepu, czy do przeczytania Twojej oferty nie kieruje tylko cena, czy dany produkt, ale również regularne wpisy. Jest to […]

TPNM (2)

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #37

10 września, 2021

Spis treści1 Senat RP odrzucił “lex TVN”2 Rząd chce ograniczyć sprzedaż marek własnych sieci handlowych3 Polska Liga Esportowa centralizuje prawa sponsoringowe4 Premiera nowego iPhone zaplanowana na 14 września5 Allegro liczy na sukces odroczonych płatności6 225 mln euro kary dla WhatsAppa6.1 HBO Max zaoferuje użytkownikom produkcje, za które odpowiadają marki należące do WarnerMedia, takie jak Warner […]

ITIL

Certyfikacja ITIL

9 września, 2021

     Obecne czasy to okres ciągłego, bardzo szybkiego rozwoju usług IT. Branża rozwija się bardzo szybko ze względu na fakt, iż popyt na tego typu usługi rośnie w trybie geometrycznym. Rośnie też potrzeba zwiększania kompetencji specjalistów IT, ze względu na pojawiające się nowe wyzwania, które wymagają specyficznych umiejętności i wiedzy. Umiejętność zarządzania procesami IT […]

PERFORMANCE MARKETIN

Performance marketing – marketing efektywności. Na czym polega?

7 września, 2021

Performance marketing – dlaczego zaczęto go stosować? Ze względu na coraz bardziej powiększającą się liczbę użytkowników w Internecie, reklamy przestały być aż tak skuteczne, a ich ceny stale rosły. Polega on na maksymalizacji skuteczności reklam i lepszym wykorzystywaniu budżetu. Spis treści1 Dlaczego performance marketing?1.1 Oszczędność czasu i zysku2 Klarowność2.1 Droga klienta2.2 Grupa docelowa3 Modele rozliczeń […]

TPNM

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #36

3 września, 2021

Spis treści1 Jest zgoda przewodniczącego KRRiT na wpis do rejestru programu TVN242 Mark D’Arcy odchodzi z Facebooka3 Polsat Box Go za 40 lub 50 zł miesięcznie4 Netflix udostępnia gry5 Orlen też chce mieć własne paczkomaty6 TikTok oficjalnym partnerem medialnym Mistrzostw Europy w piłce siatkowej7 DHL Express testuje elektryczny rower kurierski w Warszawie Jest zgoda przewodniczącego […]

car sharing

Car sharing transportem przyszłości?

2 września, 2021

Car sharing to nowość, która naszym kraju jest dopiero od czterech lat. Stała się powszechnym obrazem w największych polskich miastach. W jaki sposób ten nowy biznes zrewolucjonizował nasze życie? I czy car sharing naprawdę jest dobrym pomysłem na to, aby rozwiązać problemy komunikacyjne w największych polskich miastach? Spis treści1 Co to car sharing?2 Korzyści samochodu […]

Błędy w tekstach, które zmniejszają sprzedaż

31 sierpnia, 2021

W aktualnych czasach, kiedy jest ogromny rynek, trudno jest przewyższyć czymś swoją konkurencję. Dlatego też, sprzedawcy, muszą używać coraz większej ilości technik, aby przyciągnąć klientów właśnie do siebie. Oprócz oczywistych rzeczy jak skupienie się na dobrej jakości zdjęciach, czy dbanie o to, aby strona się nie zacinała jest zwrócenie uwagi na błędy, które wydają się […]

tpnm35

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #35

27 sierpnia, 2021

Spis treści1 Facebook opublikował pierwszy kwartalny raport dotyczący najpopularniejszych postów2 W Europie więcej jednorożców niż w Chinach – po raz pierwszy od 2016 r.3 Blika używa już blisko 8 mln osób4 Facebook nawiązał współpracę z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim Facebook opublikował pierwszy kwartalny raport dotyczący najpopularniejszych postów Facebook opublikował pierwszy kwartalny raport dotyczący najpopularniejszych postów. Wynika […]

car

Car sharing – czym różni się od normalnego samochodu?

26 sierpnia, 2021

Car sharing szybko zyskuje na popularności. Wiele osób wciąż nie jest do końca pewnych, co to jest, jak działa i czy jest opłacalny w porównaniu do innych metod transportu. Świat szybko się urbanizuje – w przyszłości większość ludzkości zamieszka w miastach. Jednocześnie miliardy ludzi będą potrzebowały większej mobilności. Spis treści1 Car sharing vs. tradycyjny wynajem […]

google ads

Tekst reklamowy – w jaki sposób dobrze go napisać dla Google Ads?

24 sierpnia, 2021

W biznesie pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Reguła ta, ma zastosowanie w przypadku tworzenia tekstów reklamowych dla Google Ads. W jaki sposób można przyciągnąć uwagę zwykłą reklamą? W Google Ads tekst reklamy oraz nagłówek to ogromna szansa na zainteresowanie użytkownika. Ale jak dobrze ją napisać? Już spieszę Ci z pomocą. Spis treści1 Jak napisać tekst […]

tpnm

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #34

20 sierpnia, 2021

Spis treści1 Discovery rozważa pozwanie Polski za “lex TVN”2 TVN24 będzie mógł nadawać dzięki koncesji z Holandii3 PARP z projektem dofinansowania szkoleń dla firm z sektora komunikacji marketingowej4 90 ekspertów oceni projekty PR w konkursie Złote Spinacze5 Rynek reklamy telewizyjnej w drugim kwartale urósł o blisko 50%6 Jak media informowały o “lex TVN”7 Platforma DanAds […]

boty

Boty – rodzaje i ich zastosowanie

19 sierpnia, 2021

Bot to aplikacja zaprogramowana do wykonywania określonych zadań, są zautomatyzowane. Działają zgodnie z instrukcjami, bez konieczności uruchamiania ich przez użytkownika. Często naśladują lub zastępują zachowanie użytkownika. Zazwyczaj wykonują powtarzalne zadania, natomiast robią to szybciej od ludzi. Boty zwykle wykorzystuje się do działania w sieci. Mało kto zdaje sobie sprawę, że ponad połowa ruchu internetowego to […]

Błędy popełniane w analityce e-commerce

Błędy popełniane w analityce e-commerce

17 sierpnia, 2021

Spis treści1 Nie zawsze dużo znaczy dobrze.2 Brak porównań rok do-roku3 Nie ogół a konkrety4 Niewłaściwa interpretacja współczynnika odrzucenia5 Pomijanie ścieżek wielokanałowych6 Brak tagowania7 Spam8 Brak wniosków Nie zawsze dużo znaczy dobrze. Sprawdzając dane, nie zapomnij o sprawdzaniu wszystkiego! Niech nie interesuje Cię tylko wynik ilościowy, ponieważ wydawać by się mogło, że jest zadowalający, ale […]

TPNM

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #33

13 sierpnia, 2021

Spis treści1 Sejm przyjął “lex TVN”2 Rząd Wielkiej Brytanii rozpisuje przetarg mediowy3 Ruszyły zgłoszenia do pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards4 OLX wprowadza Pakiet Ochronny dla kupujących5 TVP podpisała umowy na udostępnianie programów w internecie6 Instagram wprowadza dodatkowe funkcje chroniące przed nadużyciami7 Facebook wprowadza nowe funkcje w Randkach Sejm przyjął “lex TVN” Za było […]

blockchain

Blockchain – technologią rewolucyjną?

12 sierpnia, 2021

Spis treści1 Blockchain – łańcuch bloków2 Jak działa?3 Technologia blockchain w erze rewolucji internetowej Blockchain – łańcuch bloków Próbę zdefiniowania technologii blockchain podjęli się M. Grzybowski oraz Sz. Bentyna – ich definicja zawiera  w sobie elementy, które wydaje się, iż oddają istotę tej technologii. Autorzy uważają blockchain jako: rozproszoną, w pełni zdecentralizowaną bazę danych, utrzymującą nieustannie przyrastającą listę zapisów, […]

Optymalizacja-grafik-dla-e-commerce.png

Zoptymalizowana grafika dla e-commerce

10 sierpnia, 2021

Grafika. Ta jedna rzecz może zadecydować, czy klient zakupi u Ciebie towar w sklepie, czy nie. Jest to bardzo ważny aspekt nad którym niektórzy właściciele stron internetowych nie zwracają większej uwagi, ponieważ myślą, że wystarczy dać dobrą cenę oraz darmową dostawę. No nie do końca. Grafiki przyciągają uwagę ale również klient może dokładnie obejrzeć przedmiot, […]

tpnm

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #32

6 sierpnia, 2021

Spis treści1 Ariana Grande wprowadza na rynek zapach God is a Woman2 Grupa Polsat zaczyna zmianę swoich marek3 Pierwsza polska edycja konkursu YouTube Works Awards 4 Instagram uruchamia centrum inspiracji dla małych i średnich firm5 Konsumenci są gotowi płacić 5–10% więcej za produkty przyjazne środowisku – pokazało badanie Bain & Company Ariana Grande wprowadza na […]

Big Data – Jak okiełznać przypływ danych?

5 sierpnia, 2021

Big Data – pojęcie, które stosunkowo niedawno powstało i na stałe umiejscowiło się w branży technologicznej, analizy danych oraz zarządzania decyzjami przedsiębiorstwa. Szacuje się, iż wzrost ilości napływu danych, przechowywania oraz produkowania ich wzrasta logarytmicznie. Już dzisiaj wyszukiwarka Google wyszukuje 40 tysięcy zapytań na sekundę a na jedną osobę przypada 1.7 mb wyprodukowanych danych na […]

Struktura kategorii a generowanie ruchu na stronie

Struktura kategorii a generowanie ruchu na stronie

3 sierpnia, 2021

Spis treści1 Co to jest struktura kategorii?2 Dobrze zaprojektowana Struktura kategorii.2.1 Na co warto zwrócić uwagę?3 Wolumen wyszukiwania jako pomocna dłoń dla struktury kategorii.4 Skracanie nazw kategorii5 Czy w nazwach kategorii używać liczby pojedynczej czy mnogiej?6 Kiedy warto przestać tworzyć nowe struktury kategorii?7 Czy struktura kategorii ma znaczenie tylko w przypadku sklepów internetowych? Co to […]

TPNM

Tygodniowy przegląd newsów #TPNM #31

30 lipca, 2021

Spis treści1 Xiaomi partnerem technologicznym polskiej siatkówki2 Ceneo i Allegro z powitalnym pakietem dla firm3 McDonald’s reklamuje kolejne nowości4 Żabka przyjęła Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy Xiaomi partnerem technologicznym polskiej siatkówki Marketer wspiera Polską Ligę Siatkówki i Polski Związek Piłki Siatkowej. Marka Xiaomi została Partnerem Technologicznym Polskiej Ligi Siatkówki oraz Polskiego Związku Piłki Siatkowej. […]

Big_Data

Big Data – co to jest i dlaczego jest tak ważne?

29 lipca, 2021

Spis treści1 Co to Big Data?2 Dla kogo jest kierowana Big Data?3 Dlaczego warto z niej korzystać? Co to Big Data? Big Data (z ang. duże dane) to koncepcja w biznesie, która zrodziła się na początku obecnego wieku. Odnosi się ona do trendu polegającego na zapisywaniu, przechowywaniu i analizowaniu coraz większej ilości danych. Coraz bardziej różnorodnych […]

Jeden produkt - kilka opisów

Tworzenie różnych opisów do jednego produktu – porady

27 lipca, 2021

Spis treści1 Kopiowanie opisów a SEO2 Co gorsze – duplikowanie opisów czy całkowity ich brak?3 Jak napisać odmienny opis pokrewnych produktów? – porady3.1 Urozmaicaj pracę3.2 Sprawdź opisy po czasie3.3 Znajdź niewidoczne dla oka szczegóły produktu Kopiowanie opisów a SEO Dodając własny tekst, ale wklejając go na różnych stronach możesz doprowadzić do tzw. Kanibalizacji słów kluczowych, […]

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #30

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #30

23 lipca, 2021

Spis treści1 “Zostaw paczkę w Żabce” – nowa usługa już działa2 Netflix inwestuje w gaming?3 W 2022 r. ruszy serwis streamingowy CNN+4 TikTok wprowadza nowy format reklamowy “Zostaw paczkę w Żabce” – nowa usługa już działa Od 15 lipca br. klienci Żabki mogą skorzystać z usługi “Zostaw paczkę w Żabce”. “Zostaw paczkę w Żabce” to […]

Agile - inwestować w nowoczesne metodologie

Agile – inwestycja w nowoczesne metodologie

22 lipca, 2021

Agile, czyli metodologie zwinne stają się w XXI wieku coraz bardziej pożądanymi w firmie zjawiskami. Dzieję się tak, ponieważ usprawniają one oraz standaryzują: proces tworzenia oprogramowania, zarządzania hierarchią firmy, ale również zarządzania wszelakiego rodzaju projektami, które są realizowane w przedsiębiorstwie. Metodyka Agile jest współczesną odpowiedzią na problemy w standardowym zarządzaniu projektami. W kolejnych fazach zacierały […]

Jak dzięki TikTok zwiększyć sprzedaż i ruch na swojej stronie

TIKTOK ADS – zwiększenie sprzedaży i ruchu na stronie

20 lipca, 2021

Tiktok to jedna z najpopularniejszych aplikacji mobilnych. Polega ona na dodawaniu przez użytkowników filmików, które trwałą maksymalnie 3 minuty. Aplikacja ta jest bardzo dobrym pozyskiwaniem młodszych klientów. 80% użytkowników ma między 13 a 21 lat. Dlaczego i w jaki sposób można dzięki TikTokowi zwiększyć sprzedaż oraz ruch na stronie? Czytaj dalej! Spis treści1 Reklama na […]

TYGODNIOWY pRZEGLĄD NEWSÓW #29

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #29 2021

16 lipca, 2021

Spis treści1 YouTube wprowadza krótkie formaty wideo2 Darmowy Spotify dla użytkowników TikToka3 YouTube Works Awards po raz pierwszy w Polsce4 Facebook przeznaczy miliard dolarów na rzecz twórców treści YouTube wprowadza krótkie formaty wideo Wersja beta YouTube Shorts pojawi się w ponad 100 krajach, gdzie dostępny jest YouTube. YouTube wprowadza wersję beta YouTube Shorts w Polsce. […]

Platforma wzrostu

Platforma wzrostu dla Twojej firmy

14 lipca, 2021

Aby utrzymać się w miejscu trzeba biec z całych sił – nowa platforma wzrostu dla twojej firmy Przedsiębiorstwa uzależniały wysokie stopy wzrostu od działalności firmy w branży wysokiego wzrostu. Próbując utrzymać tempo, firmy stosowały przejęcia lub tworzyły nowe produkty, co często przynosiło więcej szkód niż korzyści. Spis treści1 W jaki sposób korzystnie wpłynąć na tempo […]

Bottom Funnel - Jak zwiększyć sprzedaż

BoFu – ostatni etap w lejku sprzedażowym

13 lipca, 2021

Spis treści1 Co to BoFu?2 Odbiorcy BoFu3 Etap BoFu4 Jak stworzyć treści w BoFu?4.1 Fraza a intencja4.2  5 Opisy produktów i kategorii w BoFu6 Działania posprzedażowe – last but not least7 Ostatni etap BoFu Co to BoFu? Jest to skrót pochodzący od pełnej nazwy Botton of the Funnel (BoFu), czyli ostatni etap lejka sprzedażowego. Jest […]

Tygodniowy przegląd newsów

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #28 2021

9 lipca, 2021

Spis treści1 TikTok wydłuża filmy2 Pinterest wprowadza zmiany w regulaminie reklamowym3 PiS chce ograniczeń dla firm z zagranicy w mediach3.1 Zmiany dotyczą telewizji i radia.3.2 Kto na tym ucierpi? TikTok wydłuża filmy Twórcy będą mogli kręcić wideo do 3 minut. TikTok wprowadza możliwość nagrywania nawet trzyminutowych filmów. W przeciągu kilku tygodni z opcji wstawiania dłuższych […]

Metoda SKAG - pomoc w kampaniach Google Ads

Metoda SKAG – pomoc w kampaniach Google Ads

6 lipca, 2021

SKAG (ang. Single Keyword Ad Groups) to strategia oparta na jednym słowie kluczowym gdzie odrębne słowa kluczowe posiadają własne reklamy. W jaki sposób strategia ta pomaga w kampaniach google Ads? I dlaczego jest ona opłacalna?

Jak poprawnie wdrożyć produkty i opisy od producenta na swój sklep?

29 czerwca, 2021

Zakładasz sklep internetowy, wystawiasz produkty i nie wiesz dlaczego Google nie lubi Twojego biznesu? A strona konkurencyjna, która rozpoczęła działalność w podobnym czasie co Ty, jest rozchwytywana? Może być to spowodowane słabym wdrożeniem produktów. Jak sobie z tym poradzić? Orientujesz się, że produkty, które podesłał Ci producent, mają identyczne opisy, zdjęcia jak Twoja konkurencja. Dodatkowo […]

Kanibalizacja slow kluczowych

Jak radzić sobie z kanibalizacją słów kluczowych na stronie?

24 czerwca, 2021

Twoja strona internetowa została zoptymalizowana z ogromną starannością. Poświęciłeś długie godziny na zaplanowanie wdrążenia optymalizacji technicznej. Jednak orientujesz się, że nadal jest coś nie tak? Co wtedy? Spis treści1 Czym jest kanibalizacja w SEO?1.1 Przyczyny kanibalizacji:2 Kto jest najbardziej narażony na kanibalizacje treści?!2.1 Narzędzia, które pomogą Ci sprawdzić, czy kanibalizacja występuję na Twojej stronie internetowe.3 […]

Inteligentne Kampanie produktowe

Inteligentne kampanie produktowe – Jak je ustawić i zoptymalizować?

15 czerwca, 2021

Jest co raz bardziej rozwijający się sposób prowadzenia kampanii. Inteligentne kampanie reklamowe stają się lepsze i konkurują ze standardowymi kampaniami PLA. Spis treści1 Definicja Inteligentne Kampanie produktowe2 Jak ustawić Inteligentne Kampanie Produktowe? Definicja Inteligentne Kampanie produktowe Inteligentne kampanie produktowe, to najprościej mówiąc, prawie w pełni zautomatyzowane narzędzie do sprzedaży Twoich produktów. Dlaczego „prawie”, ponieważ narzędzia […]

Kampanie Google Discovery

Kampanie Discovery – dlaczego warto wyjść poza Search i GDN?

18 maja, 2021

Kampanie Discovery Ads stanowią stosunkowo świeży produkt przedsiębiorstwa Google – swój debiut miały w 2018 roku, jednak dla reklamodawców z całego świata stały się dostępne dopiero dwa lata później. Dzięki połączeniu ze światowym gigantem w zakresie marketingu internetowego, reklamy mogą docierać nawet do 2,9 miliarda potencjalnie zainteresowanych użytkowników. Na uwagę zasługuje fakt, że pojawiające się […]

Pozycjonowanie organiczne – czym jest i jakie są jego wady i zalety

Pozycjonowanie organiczne – czym jest i jakie są jego wady i zalety?

11 maja, 2021

Pozycjonowanie organiczne jest bardzo ważnym elementem strategii marketingowej, prowadzonej w sieci internetowej. Odpowiednio zaplanowane pozycjonowanie organiczne przekłada się na realne wyniki sprzedażowe i popularność marki, i to bez ponoszenia żadnych kosztów finansowych. Na pozycjonowanie organiczne składa się bardzo wiele elementów i jest ono procesem złożonym, który wymaga zaangażowania i czasu. Jak wszystko na tym świecie, […]

Facebook Ads Manager i analityka – jak stworzyć optymalny raport z kluczowymi miernikami i wyciągać wnioski

Facebook Ads Manager i analityka – jak stworzyć optymalny raport z kluczowymi miernikami i wyciągać wnioski

4 maja, 2021

Korzystanie z wielu narzędzi internetowych i social mediów może przyprawić o ból głowy. No bo co właściwie działa, co przynosi największą sprzedaż? Wiele kanałów, którymi firma dociera do klienta to mądre posunięcie, które wiąże się z wieloma korzyściami. Bardzo ważne jest w tym wszystkim posiadanie wiedzy, jakie działania przyczyniają się do rozwoju firmy – na czym warto […]

Jak prowadzić fanpage firmowy na Facebooku

Jak prowadzić fanpage firmowy na Facebooku?

27 kwietnia, 2021

W dzisiejszym świecie działa wiele social mediów. Jest instagram, twitter, youtube i wciąż pojawiają się nowe platformy – wystarczy wymienić coraz popularniejszego TikToka. Jednak król jest tylko jeden i nic nie wskazuje, że miałoby się to szybko zmienić. Facebook z ponad 2,5 miliardem użytkowników jest najlepszym narzędziem do promowania biznesu. Umożliwia łatwe dotarcie do ponad kilkunastu milionów potencjalnych klientów w Polsce. […]

Tag UTM – czym jest i jak z niego poprawnie korzystać

Tag UTM – czym jest i jak z niego poprawnie korzystać?

20 kwietnia, 2021

  Tag UTM pochodzi od firmy Urchin Software Corporation, przejętej przez Google Analitycs, które pozwala śledzić źródła stron, z których została znaleziona. Nazwa to Urchin Tracking Module, czyli ogólnie jest to zapis śledzenia dodanego w linkach, dla wiedzy o możliwym rozwoju firmy. Umożliwia to sprawdzanie, możliwości swojej pracy i wizualnego wyglądu sklepu internetowego, pod kątem zyskiwania, większej liczby klientów. […]

Jak zwiększyć widoczność strony?

13 kwietnia, 2021

     Dobra widoczność naszej strony internetowej jest kluczem do zdobycia tak istotnej przewagi konkurencyjnej na rynku bez względu na to, w jakiej branży działamy. Nowoczesne metody marketingu są obecnie w fazie dynamicznego rozwoju, jednak wykorzystanie ich sprawia, że w szybkim czasie uzyskamy pożądaną liczbę odwiedzających, którzy są zainteresowani naszymi produktami i usługami. Jakie działania […]

PCC, SEO, SEM – działania które mogą zwiększyć widoczność w internecie

6 kwietnia, 2021

     Nie od dzisiaj wiadomo, że firma, która nie istnieje w internecie, ma znacznie mniejszą szansę na utrzymanie swojej przewagi konkurencyjnej na rynku, bez względu na branżę, w jakiej działa. Coraz większe obszary naszego życia przechodzą do sieci, a co za tym idzie, firmy również powinny podążać za tym trendem. By jednak działania marketingu […]

SEO, PPC i SEM - co to jest i jak wpływa na widoczność strony w internecie

Zastosowania kampanii Marketing Automation w e-commerce

30 marca, 2021

Spis treści1   MARKETING AUTOMATION W E-COMMERCE1.1    KLIENT W MARKETING AUTOMATION1.2   WYGLĄD STRONY SKLEPU 1.3    WIDOCZNOŚĆ STRONY   MARKETING AUTOMATION W E-COMMERCE   Marketing Automation jest w swoim znaczeniu, sprzedażą internetową przez firmę, która opracowana jest o zachęcanie klientów. Przygotowanie polega na odpowiednim, dopracowaniu wizualnym, opisowy i dodatkowe filmiki reklamujące. Efektem tego ma być widoczny […]

10 tipów dla najlepszej kreacji performance

Banner ładny, skuteczny? 10 porad, jak przygotować efektywną kreację sprzedażową

23 marca, 2021

Bannery performance mają na celu przyciągnięcie wzroku potencjalnego klienta i zachęcenie go do kliknięcia i odwiedzenia wybranej przez nas strony, a w efekcie przejrzenia co mamy mu do zaoferowania i wykonania akcji, z których będziemy czerpali profity. Logicznym wydaje się, że zatrudnienie jak najlepszego artysty zwiększy nasze szanse na zdobycie nowych klientów. Ale czy do […]

Nowa platforma wzrostu dla twojej firmy

23 marca, 2021

Przyjrzeliśmy się niektórym firmom z listy Fortune 50. Przedsiębiorstwa uzależniały wysokie stopy wzrostu od działalności firmy w branży wysokiego wzrostu. Próbując utrzymać tempo, firmy stosowały przejęcia lub tworzyły nowe produkty, co często przynosiło więcej szkód niż korzyści. Spis treści1 W jaki sposób korzystnie wpłynąć na tempo wzrostu firmy?2 Co to nowa platforma wzrostu?3 W jaki […]

Google Analytics 4

Google Analytics 4, czyli nowa era analityki internetowej

17 marca, 2021

Spis treści1 Ruszamy naprzód z aplikacją Google Analytics 41.1 Koncentracja na konsumencie1.2 Wyniki nie kłamią1.3 Rodzina Google1.4 Focus na przyszłość1.5 I co teraz? Ruszamy naprzód z aplikacją Google Analytics 4 Jako potencjalni użytkownicy, z łatwością możemy stwierdzić, że każdego roku, wręcz mnożą się nowe aplikacje mobilne. Analitycy trudnią się porównywaniem zaangażowania konsumentów na stronach internetowych […]

Szkolimy się! Copywriting sprzedażowy i jego skuteczność

25 października, 2020

W ubiegłym tygodniu nasza copywriterka Natalia wzięła udział w szkoleniu z Copywritingu Sprzedażowego zorganizowanego przez sprawny.marketing. Szkolenie poprowadził Paweł Tkaczyk – jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Celem szkolenia było szlifowanie umiejętności pisania dobrych tekstów, które wpływają na…

Jak przygotować się do współpracy z grafikiem?

25 października, 2020

Każda firma potrzebuje materiałów reklamowych. Tworzy nowy produkt, szykuje się na targi, chce trafić do nowych klientów. Aby przedstawić w ciekawy sposób swoją ofertę i wyróżnić się od konkurencji potrzebuje grafika, który zaprojektuje ciekawą kreację. Na początku graficy zwykle słyszą: „Zaproponujcie coś fajnego, wy się na tym się znacie”…

Technologia PWA – czym jest i czy warto z niej korzystać?

25 października, 2020

Mamy 2020 rok. Jeśli prowadzisz biznes, masz stronę lub sklep internetowy i nie korzystasz, albo nawet nigdy nie słyszałeś o technologii PWA, to teraz jest idealny moment na to, aby nadrobić stracony czas i „straconych” klientów. PWA, czyli Progressive Web App to technologia, która po raz pierwszy została przedstawiona w 2015 roku i w ciągu…

18 hacków SEO Copywritingu, które przynoszą rezultaty w 2020

27 lipca, 2020

  Wyobraź sobie, że ruch organiczny wpada dosłownie z każdego słowa które zostanie opublikowane na Twojej stronie. Ludzie wchodząc na stronę konsumują treść jedna, po drugiej i z przypadkowych osób które trafiły z google, zmieniają się w najwierniejszych fanów Twoich publikacji i hojnych klientów. To by było wspaniałe, prawda?

Jak podnieść konwersje dzięki segmentacja w e-mail marketingu.

16 lipca, 2020

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Jak skonfigurować Google Analytics by śledził URL z HashTagami

11 czerwca, 2020

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Zdobywanie darmowych backlinków brandowych

16 maja, 2020

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Jak korzystać z automatyzacji marketingu, aby poznać swoich odbiorców

16 listopada, 2018

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Huragan Treści Content Vortex

Huragan treści – dlaczego jest niezbędny w content marketingu

16 listopada, 2018

Huragan treści (Content Vortex) jest to sposób który pozwoli Ci z jednej jakościowej produkcji stworzyć ponad 50 porcji materiału na Twoją stronę, Social Media, reklamy. W szerszym spektrum możesz je wykorzystać również do budowy zaplecza SEO (link building). Jeżeli początek Cię zaciekawił, pozwól, że opowiem Ci więcej. Spis treści1 Content Vortex2 Zastosowanie Huraganu treści Content […]

Facebook – jak planują publikacje największe fanpage

Facebook – jak planują publikacje największe fanpage

16 listopada, 2018

Planowanie postów na facebooku zaczyna wyglądać jak budowanie strategii, dlatego postanowiłem przeanalizować w jaki sposób komunikują się największe marki. Niestety nie mam dostępu do ich statystyk ale wypada sprawdzić która z marek robi to najlepiej, dlatego wyliczę to na podstawie Ilości fanów i ilości interakcji pod postem (Reakcji i komentarzy). Spis treści1 Ile wrzucać postów […]

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z tobą!

Zobacz portfolio

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze. Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż. Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas! Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media. Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!