Agencja Reklamowa Warszawa
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862
Instagram
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862

Tworzenie różnych opisów do jednego produktu – porady

27 lipca, 2021 Jeden produkt - kilka opisów


Kopiowanie opisów a SEO

Dodając własny tekst, ale wklejając go na różnych stronach możesz doprowadzić do tzw. Kanibalizacji słów kluczowych, (kanibalizacja), wtedy wyszukiwarka zgłupieje. Staraj się przerabiać każdy tekst. Wiadomo kopiowanie jest proste, ale niestety mało skuteczne.

Co gorsze – duplikowanie opisów czy całkowity ich brak?

Kopiowanie opisów, nie za bardzo podoba się SEO, jednak całkowicie pozostawienie pustego pola jest jeszcze gorsza. Dlaczego? Ponieważ, kiedy duplikujesz, wtedy przeglądarka mimo wszystko ustawi Cię na którymś z miejsc na stronie, natomiast, kiedy zostawiasz puste pole, wtedy dajesz szanse swojej konkurencji, ponieważ SEO po wpisaniu przez potencjalnego klienta słów kluczowych Cię nie wyszuka.

Jak napisać odmienny opis pokrewnych produktów? – porady

Urozmaicaj pracę

Kiedy siedzisz kilka godzin przed komputerem, wtedy zaczynasz używać tych samych zwrotów, przymiotników. Jeżeli praca Ci na to pozwala, przeplataj wprowadzanie opisów z czymś innym, idź na lunch, zrób sobie pyszną kawkę. Pozwoli Ci to na „przewietrzenie” umysłu i znalezienie nowych sformułowań.

Sprawdź opisy po czasie

Podczas żmudnego pisania, kiedy czytasz tę samą treść, zapamiętujesz jej wydźwięk, dlatego zdarza się, że nie widzisz literówek czy powtórzeń. Dobrym sposobem na uniknięcie wprowadzenia takich błędów do finalnych opisów jest zostawienie go, do dnia następnego. Po przeczytaniu tekstu na świeżo jesteś wstanie dostrzec błędy, których nie dostrzegłbyś podczas pisania.

Gdy czas nagli, spróbuj wyłapać powtórzenia za pomocą CTRL+F. W ten sposób wyszukasz, ile razy pojawia się wybrane słowo. Musisz w tym wypadku mieć pewną świadomość, który wyraz potencjalnie możesz używać kilka razy.

Znajdź niewidoczne dla oka szczegóły produktu

Jeżeli produkty są identyczne z zewnątrz zaznacz ich wartość wewnętrzną. Skup się na danych technicznych, czasami są o drobne różnice. Dzięki temu możesz stworzyć unikalny opis, który przekona klienta do zakupu.

Podsumowując, nie ma jednej zasady tworzenia opisów. Najważniejsze jest to, żeby wyszukać własnej techniki, robić testy, sprawdzać, czy SEO akceptuje nasze teksty. Nie kopiuj, twórz samemu, nie bój się korzystać ze słownika synonimów. Dopasuj również odpowiednie słowa kluczowe. Dasz radę! A teraz zabieraj się do pracy!

Zapytanie ofertowe bezpłatne

Wypełnij formularz i podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących zlecenia, abyśmy mogli realnie ocenić koszta i czas realizacji zlecenia.

    Akceptuję regulamin i zaznaczam wszystkie zgody.Rozwiń


    Mateusz

    Ekspert ds. marketingu

    +48 725 129 862

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z tobą!

    Zobacz portfolio

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze. Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż. Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas! Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media. Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!