3 główne przewagi

Doświadczony team

Zatrudniasz doświadczony team w cenie jednego pracownika

Narzędzia

Nie płacisz za dodatkowe narzędzia, których Twój team by potrzebował.

Wszystko w jednym miescu

Wystarczy, że napiszesz, my zajmiemy się resztą.
Dowozimy
wyniki
Tworzymy strategię marketingową dostosowaną do Twoich potrzeb, optymalizujemy kampanie, przeprowadzamy testy, by Twoja firma rosła.
Nie chcemy Cię rozpraszać, dlatego masz przydzielonego stałego opiekuna klienta, który odpowie na wszystkie Twoje pytania, podzieli pracę, zbierze informacje od zespołu i przekaże Ci je w postaci wygodnego do czytania raportu.

Wszystko dla Twojej wygody.

Dlaczego warto wybrać WorkFlow Media
Prawdopodobnie najlepsza Agencja Performance

Oferujemy spersonalizowane usługi marketingowe, aby pomóc naszym klientom osiągnąć ich cele. Współpracujemy z naszymi klientami, aby znaleźć najlepsze rozwiązania, które pomogą im rozwijać biznes.

Przygotowanie Strategii Marketingowej
Przygotujemy dla Twojej firmy indywidualną strategię marketingową odpowiadającą Twoim potrzebom.
Testowanie nowych rozwiązań
Będziemy stale obserwować i optymalizować prowadzone działania, jak również wdrażać i testować najnowsze rozwiązania.
Wdrożenie działań
Przygotujemy kreacje, wdrożymy kody, napiszemy posty i przygotujemy kampanie marketingowe tak by Twój biznes osiągał jak najwyższe wyniki.
Dowożenie wyników
Przede wszystkim skupiamy się na skalowaniu biznesu, bo pieniądze to paliwo każdej firmy. Zarabiajmy razem.
Pobierz darmową checklistę wdrożenia strony www:
Co możemy Ci zaoferować?

Poniżej znajdziesz najpopularniejsze usługi z których korzystają nasi klienci:

On i Off site SEO

Przeanalizujemy Twoją stronę, wewnętrzną architekturę i inne kluczowe elementy, które są kluczowe dla SEO. Przygotujemy i wyegzekwujemy również zakup linków zewnętrznych.

Optymalizacja wizytówek lokalnych

Optymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma, tak by klienci mogli znaleźć firmę.

Reklamy płatne

Tworzymy i wdrażamy strategię marketingową na budowanie świadomości marki i akwizycję nowych klientów.

Audytujemy działania

Audytujemy działania w Digital Marketingu i wskazujemy słabe punkty. Dzięki czemu możemy znaleźć realne oszczędności.

Prowadzimy Social Media

Prowadzimy konta Social Media, gdzie naszym celem jest zbudowanie świadomości marki i realnego zaangażowania fanów (nie pustych followersów).

Wdrażamy Automatyzacje

Wdrażamy automatyzacje w marketingu by uwolnić czas handlowców oraz zwiększyć przychody z obecnych działań marketingowych.
180Mln
Wydanego budżetu
12+
Lat doświadczenia
5500+
Przeprowadzonych kampanii
212+
Projektów stron

Outsourcing Marketingu

Outsourcing marketingowy ma miejsce wtedy, gdy korzystasz z zewnętrznej firmy do prowadzenia marketingu. To obecnie jeden z najszybciej rozwijających się obszarów. Początkowo dotyczyło to tylko usług zleconych firmie, takich jak remonty, sprzątanie biur. Outsourcing zawsze był kwestią sporną. Dziś jednak obowiązuje zasada, że każda czynność, którą ktoś może zrobić taniej i/lub lepiej niż ty, powinna zostać zlecona.

Ford powiedział, że “Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my” Henry Ford, 1923.

Większość prac z zakresu reklamy i badań rynku jest już wykonywana przez agencje zewnętrzne, więc nie jest to trudny wybór. Agencje reklamowe specjalizują się w konkretnych działaniach marketingowych, w tym projektowaniu produktu, wprowadzaniu go na rynek oraz jego promocją za pomocą reklam zarówno cyfrowych jak i klasycznych. W ostatnim czasie liderzy w wielu branżach coraz częściej zlecają usługi swoim dostawcom, którzy są w stanie zapewnić pełną obsługę.

Przy tak szybkim rozprzestrzenianiu się outsourcingu ludzie są bardziej skoncentrowani na jakości produktu końcowego niż na spędzonym czasie. Outsourcing zadań marketingowych to świetny sposób na skupienie się na tym, co naprawdę ma znaczenie w biznesie. Oszczędza to również czas i zasoby, które zostałyby zmarnowane na próby zrobienia wszystkiego samemu. Działy marketingu są nadal istotną częścią naszej firmy, ponieważ outsourcing niektórych aspektów marketingu nie jest czymś, na co się decydujemy.

Często zadawane pytania

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane przez klientów pytania związane z Outsourcingiem Marketingu (zewnętrznym marketingiem), oraz nasze odpowiedzi. Jeżeli natomiast ten materiał nie wystarczy – pisz do nas śmiał0, z chęcią odpowiemy również na Twoje pytania 🙂

Outsourcing marketingu - co to jest?

Outsourcing marketingowy to rodzaj usługi, w ramach której organizacja zatrudnia firmę trzecią do wykonywania zadań marketingowych w jej imieniu.

Outsourcing marketingowy jest wykorzystywany przez wiele organizacji, ponieważ pozwala im skoncentrować się na swoich podstawowych kompetencjach. Firmy takie jak WorkFlow Media zajmują się całością obowiązków związanych z prowadzeniem marketingu firmy.

Istnieje wiele korzyści z korzystania z outsourcingu marketingowego dla Twojej firmy. Na przykład może pomóc Ci zaoszczędzić czas, pieniądze i energię, skupiając się tylko na tym, co robisz najlepiej.

Jak wybrać odpowiedni outsourcing marketingu?

By odpowiednio dobrać usługę outsourcingu marketingu warto zastanowić się jakie kompetencje chcemy mieć w firmie, a jakie możemy zlecić zewnętrznie.

Bardzo często w firmach istnieje jedna osoba, która ma koordynować działania i być swego rodzaju mostem pomiędzy działaniami wewnątrz firmowymi oraz agencją, która obsługuje outsourcing.

Najczęściej zlecanymi działaniami w ramach outsourcingu marketingu są kampanie płatne. Dzieje się tak, ze względu na skomplikowany charakter systemów oraz by uniknąć opłat za drogie systemy zewnętrzne z których korzystają agencje.

W ramach WorkFlow Media wykorzystujemy aż 32 systemy do optymalizacji działań marketingowych. Wdrożenie AI, stanowczo poprawiło wyniki wszystkich naszych klientów.

Dlaczego outsourcing marketingu to dobry pomysł?

Outsourcing marketingowy to strategia dotarcia do szerszej bazy klientów. Małe firmy często odnoszą większe sukcesy w momencie gdy korzystają z outsourcingu marketingu, ponieważ nie muszą inwestować w drogie systemy, utrzymywać całego zespołu marketingu oraz finansować szkolenia. Outsourcing marketingowy umożliwia również małym firmom zwiększenie liczby klientów, których mogą obsługiwać, bez zwiększania kosztów ogólnych.

Czy warto inwestować w outsourcing marketingu?

Outsourcing marketingowy to dla firm najskuteczniejszy sposób na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy. Firmy outsourcingowe w zakresie marketingu świadczą opłacalne usługi marketingowe, takie jak pisanie, badania, projektowanie i inne. Outsourcing kampanii marketingowych może pomóc w dotarciu do grupy docelowej z konkretnym przekazem, jednocześnie oszczędzając czas, pieniądze i energię, które zostałyby wydane na wewnętrzne zarządzanie tymi zadaniami.

Jakie są zalety outsourcingu marketingu?

Outsourcing marketingowy to opłacalny i wydajny sposób na rozbudowę działu marketingu. Outsourcing tego obszaru może pomóc dotrzeć do większej liczby klientów, jednocześnie oszczędzając czas i energię.

Jakie są potencjalne zagrożenia i wyzwania związane z outsourcingiem marketingu?

Outsourcing marketingowy jest skutecznym sposobem dla firm na obniżenie kosztów, ale wiąże się z pewnym ryzykiem. Na przykład zawsze istnieje szansa, że dostawcy zewnętrzni mogą nie być w stanie wystarczająco szybko zareagować na zmiany w strategii marketingowej firmy.

W WorkFlow Media by uniknąć tego typu problemów, każdy z naszych klientów ma dedykowaną osobę do obsługi, która jest pierwszym kontaktem i reaguje równie szybko co wewnętrzne działy w firmie.

Jakie są różne sposoby outsourcingu kampanii marketingowych?

Outsourcing pozwala firmom skoncentrować się na podstawowej działalności i rozwijać się. Istnieje wiele sposobów outsourcingu kampanii, takich jak zatrudnienie agencji marketingowej, korzystanie z wewnętrznego zespołu lub korzystanie z niezależnych marketerów.

Jeżeli potrzebujesz pojedynczej usługi, najtańszą opcją jest zatrudnienie freelancera, gdy najważniejszą dla Ciebie jest jakość obsługi i jakościowe zarządzanie kampaniami reklamowymi, warto jest wziąć pod uwagę agencje marketingowe.

W momencie gdy koszt obsługi agencji zbliża się do kosztu utrzymania działu marketingu – jest to moment w którym warto zastanowić się nad rozpoczęciem budowy własnego działu marketingu.

Jakie działy wchodzą w skład outsourcingu marketingu?

Aby maksymalnie wykorzystać outsourcing, warto rozważyć outsourcing następujących działów:

  • Zarządzania zespołem
  • Dział Social Media
  • Dział Grafiki
  • Dział Reklamy Płatnej (GoogleAds, FacebookAds, LinkedinAds etc)
  • Dział SEO
  • Dział IT i Web Design

Czy outsourcing marketingu ograniczy moje wydatki?

Outsourcing marketingowy to świetny sposób na zmniejszenie wydatków marketingowych. Istnieje wiele kanałów marketingowych, które można zlecić na zewnątrz, w tym reklama, public relations i marketing cyfrowy. Możesz także zlecić na zewnątrz takie zadania, jak kampanie e-mailowe, projektowanie stron internetowych i zarządzanie mediami społecznościowymi. Outsourcing może zapewnić natychmiastową reakcję na zmieniające się potrzeby rynku i jest świetnym sposobem na uniknięcie wysokich kosztów personelu wewnętrznego.

Jak wybrać partnera do outsourcingu marketingu?

Dobry partner outsourcingu marketingu powinien mieć: Bogate doświadczenie we współpracy z wieloma innymi firmami i dobrze rozumieć Twoją branżę (najlepiej jakby miał doświadczenie w Twojej kategorii). Niezmiernie ważna jest też elastyczność pakietów i konkurencyjne ceny, niemniej jednak warto skupić się bardziej na jakości świadczonych usług, niż na najtańszej ofercie, gdyż może to okazać się w ostatecznym rozrachunku droższe, bo wskazana firma będzie zarządzała Twoim budżetem marketingowym.

Ważne by firma z którą podejmiesz współpracę przygotowała dla Twojej firmy długoterminową strategię i możliwość utrzymania jakości usług w momencie gdy Twoja firma się rozwinie.

Ile kosztuje outsourcing działu marketingu?

Koszt outsourcingu jest w pełni skalowalny – w momencie gdy potrzebujesz pełnego zespołu, grafików, specjalistów PR, performance itd. płacisz odpowiednio więcej niż w momencie gdy Twoja firma ogranicza się np do standardowych kampanii lub tylko utrzymania Social Mediów.

Taki system rozliczenia sprawia, że koszt obsługi marketingu jest średnio o wiele niższy niż w przypadku stałego zatrudnienia specjalistów.

Jeżeli chcesz wycenić swoje działania – napisz do nas.