Case Study: dla działu marketingu
Rekrutacja jest trudna i czasochłonna
Trudności z dotarciem do kandydatów
Brak personalizacji oraz urwane wątki
Cele kampanii
Narzędzie LinkedIn Automation pozwala rekruterom na wyszukiwanie kandydatów zgodnie z określonymi kryteriami, takimi jak branża, poziom doświadczenia, język, itp.
Następnie narzędzie automatycznie wysyła zaproszenia do tych kandydatów z personalizowanymi wiadomościami rekrutacyjnymi.
Po zaakceptowaniu zaproszenia, narzędzie może automatycznie wysyłać kolejne, personalizowane wiadomości rekrutacyjne w ramach ustalonej sekwencji.
Opis implementacji
Po stronie rekruterów
W trakcie testów rekruterzy opisali swoje kryteria wyszukiwania kandydatów oraz przygotowali szablon personalizowanych wiadomości rekrutacyjnych.
Po stronie WorkFlow Media
Najwyższy czas na porównanie wyników:
Manualna praca na Linkedin
KPI (kluczowe wskaźniki wyniku)
Liczba kandydatów, którzy otrzymali zaproszenie – 558
Liczba kandydatów, którzy zaakceptowali zaproszenie -(329) 58,96%
Liczba kandydatów, którzy odpisali – (89) 27%
Liczba kandydatów, którzy zostali zatrudnieni – 7 (1,25%)
(Dane na podstawie średniej z 3 ostatnich miesięcy pracy rekruterów)
Linkedin Automation
KPI (kluczowe wskaźniki wyniku)
Liczba kandydatów, którzy otrzymali zaproszenie – 1152
Liczba kandydatów, którzy zaakceptowali zaproszenie – (760) 66%
Liczba kandydatów, którzy odpisali – (258) 34%
Liczba kandydatów, którzy zostali zatrudnieni 12 (1,02%)
(Dane na podstawie średniej z 3 ostatnich miesięcy pracy Linkedin Automation)
- Narzędzie LinkedIn Automation skutecznie zwiększyło liczbę kandydatów, z którymi rekruterzy przeprowadzili rozmowy, oraz liczbę kandydatów, którzy zostali zatrudnieni.
- W porównaniu do tradycyjnych metod rekrutacji, skuteczność rekrutacji wzrosła o około 20% dzięki wykorzystaniu narzędzia LinkedIn Automation.
- Zatrudnionych zostało o 71% więcej specjalistów.
- Rekruterzy pozyskali również więcej CV do bazy.