Case Study: Linkedin Automation dla B2B
Realizacja planu sprzedaży
Uwolnienie czasu handlowców
Rekrutacja jest trudna i czasochłonna
Cele kampanii
Budowanie społeczności wokół produktu - drugim celem jest zbudowanie społeczności wokół produktu, dzięki tworzeniu grupy na LinkedIn.
Narzędzie LinkedIn Automation pozwala na automatyczne wyszukiwanie nowych potencjalnych klientów zgodnie z określonymi kryteriami, takimi jak branża, poziom doświadczenia, język, itp.
Następnie narzędzie automatycznie wysyła zaproszenia do tych kandydatów z personalizowanymi wiadomościami rekrutacyjnymi.
Po zaakceptowaniu zaproszenia, narzędzie może automatycznie wysyłać kolejne, personalizowane wiadomości sprzedażowe w ramach ustalonej sekwencji oraz zaprasza do branżowej grupy na Linkedin stworzonej przez klienta.
Opis implementacji
Po stronie klienta
Wraz z WorkFlow Media opisali swoje kryteria wyszukiwania klientów oraz stworzyli szablon personalizowanych wiadomości rekrutacyjnych.
Po stronie WorkFlow Media
Najwyższy czas na porównanie wyników:
Manualna praca na Linkedin
KPI (kluczowe wskaźniki wyniku)
Liczba kandydatów, którzy otrzymali zaproszenie – 638
Liczba prospectów, którzy zaakceptowali zaproszenie – (329) 51,56%
Liczba kwalifikowanych leadów – (329) 51,56%
Współczynnik konwersji leadów na spotkanie – (89) 27%
(Dane na podstawie średniej z 3 ostatnich miesięcy pracy rekruterów)
Linkedin Automation
KPI (kluczowe wskaźniki wyniku)
Liczba kandydatów, którzy otrzymali zaproszenie – 1371
Liczba prospectów, którzy zaakceptowali zaproszenie – (704) 51,34%
Liczba kwalifikowanych leadów – (704) 51,34%
Współczynnik konwersji leadów na spotkanie – (251) 36%
(Dane na podstawie średniej z 3 ostatnich miesięcy pracy Linkedin Automation)
- Narzędzie LinkedIn Automation skutecznie zwiększyło liczbę zaproszonych osób, z którymi handlowcy przeprowadzili rozmowy, oraz liczbę samych rozmów sprzedażowych.
- W porównaniu do tradycyjnych metod pozyskiwania leadów na linkedin, skuteczność wzrosła o około 11 punktów procentowych dzięki wykorzystaniu narzędzia LinkedIn Automation. Co dało bardzo wysoki wzrost spotkań z 89 na 251 czyli osiągneliśmy 3x lepszy efekt.