Jak możemy pomóc?
  • stworzyć konkurencyjną kampanie
  • przynieść korzyści Twojej firmie
  • osiągnąć zamierzone cele
  • stworzyć skuteczne treści
  • dotrzeć do kolejnej generacji klientów
>7.5mln
Użytkowników TikToka w Polsce
33%
użytkowników dokonało zakupu dzięki reklamie na TikToku
  • Wyświetlamy reklamy najbardziej zainteresowanym użytkownikom.
  • Dbamy o wyniki.
  • Regularnie dostarczamy raporty o efektach Twojej kampanii, dzięki czemu możesz monitorować jej postępy.
Zalety TikTok Ads:
  • Koszty reklamy na TikToku są zdecydowanie mniejsze i konkurencyjne w porównaniu z innymi platformami.
  • Dotarcie do nowej grupy odbiorców zainteresowanych produktem.
  • Możliwość dodania tagów, dzięki którym można precyzyjniej kierować reklamy.
  • Budowanie zasięgu, dzięki współpracy z influencerami.
  • Przejrzystość systemu reklamowego.
  • Budowanie większej świadomość marki.
Cele kampanii:

Zasięg

Pomaga dotrzeć do maksymalnej liczby osób z grupy docelowej oraz zwiększyć świadomość marki.

Wyświetlenia wideo

zwiększają liczbę wyświetleń wideo nowym lub stałym obserwatorom.

Ruch

Pomaga skierować użytkowników na wybraną stronę lub aplikację i zaprezentować reklamę osobom, które są zainteresowane Twoją ofertą

Konwersja

Pozyskanie osób zainteresowanych Twoją ofertą, które dokonają czynności takich jak zakup lub rejestracja na Twojej stronie.
Bezpłatna konsultacja

    Rozwiń

    Skontaktuj się z nami i skaluj swój biznes.
    Poniżej w żołnierskich słowach dlaczego powinieneś współpracować właśnie z nami:
    • Jesteśmy pierwszą Agencją Growth Hackingową, Skupiamy się na skalowaniu wzrostu Twojego biznesu.
    • Jesteśmy Agencją rekomendowaną przez Start-upy i Venture Capital, oraz jak wszyscy jesteśmy Partnerami Google i Facebook’a.
    • Nie potrzebujesz innych Agencji – oferujemy usługi 360. Piszesz pomysł, dostajesz plan, wdrożenie i optymalizację.
    Q&A

    Czy firma musi mieć swój profil, aby reklamować się na TikToku?

    Firma nie musi zakładać profilu, aby prowadzić reklamę na TikToku.

    Jakie formaty reklam mamy dostępne na TikTok’u?

    • In-Feed Ads – reklama wyświetlana w zakładce „Dla Ciebie” wyświetlająca wideo od 10 do 15 sekund.
    • Brand Takeover – umożliwia tworzenie reklam za pomocą zdjęć, animacji i wideo, a także wykorzystywanie zaproszeń hashtag challenge lub linków odsyłających do witryn
    • Branded Hashtag Challenge – reklamy związane z hashtagami marki wyświetlanymi na stronie „Odkryj”.
    • Branded Effects – pozwala zaprojektować własny niestandardowy filtr AR, naklejkę lub soczewkę.

    Czy musze tworzyć piksela TikTok’a?

    Piksel TikTok’a nie jest wymagany do prowadzenia działań reklamowych, ale jest bardzo przydatny, ponieważ pozwala nam sprawdzić skuteczność naszych reklam. Daje nam również możliwość dostosowania naszej kampanii poprzez zrozumienie, jakie treści podobają się naszym odbiorcom.

    Czy możemy kierować ruch z profilu na TikTok’u do innych mediów społecznościowych?

    Możesz kierować ruch z profilu TikTok do innych mediów społecznościowych, takich jak Instagram. TikTok umożliwia połączenie Twojego profilu z platformą Instagram i publikowanie filmów na obu platformach.

    Gdzie wyświetla się reklama TikTok Ads?

    Reklamy produktowe będą wyświetlane w aplikacji TikTok, na pełnym ekranie, pomiędzy filmami oglądanymi przez użytkowników.