Nasze 4 sposoby na Twoją reklamę:
  • Budujemy świadomość dzięki spostrzeżeniom LinkedIn na temat danych demograficznych, zainteresowań i zachowań,
  • identyfikujemy odbiorców, do których chcesz dotrzeć,
  • dostosowujemy reklamę, aby pokazać odbiorcom to, na czym najbardziej im zależy,
  • używamy śledzenia konwersji, aby zmierzyć zwrot z inwestycji w reklamy
Co zyskujesz?
Dzięki LinkedinAds możemy zapewnić Twojej firmie silną pozycję na tej profesjonalnej platformie i pomóc przyspieszyć strategię rozwoju, osiągając cele w zakresie generowania leadów, współczynnika konwersji lub świadomości marki.
Dlaczego warto?

Reklamowanie na Linkedin

Potencjalni klienci, dzięki sieci najlepszych specjalistów

Targetowanie odbiorców

675 mln aktywnych specjalistów targetowanych na podstawie stanowiska, branży itp.

Skuteczne reklamy

Pomogą przyciągnąć klientów, zwiększyć świadomość marki i osiągnąć cel

Reklama na różnych urządzeniach

Rozszerzaj horyzonty i miej dostęp do odbiorców nie tylko na komputerze

Komunikacja

Dzięki wiadomościom Linkedin masz szybki dostęp do rozmów z potencjalnymi klientami

Rozwój biznesu

Czyli tworzenie reklam, które konwertują
Bezpłatna konsultacja

    Rozwiń

    Skontaktuj się z nami i skaluj swój biznes.
    Poniżej w żołnierskich słowach dlaczego powinieneś współpracować właśnie z nami:
    • Jesteśmy pierwszą Agencją Growth Hackingową, Skupiamy się na skalowaniu wzrostu Twojego biznesu.
    • Jesteśmy Agencją rekomendowaną przez Start-upy i Venture Capital, oraz jak wszyscy jesteśmy Partnerami Google i Facebook’a.
    • Nie potrzebujesz innych Agencji – oferujemy usługi 360. Piszesz pomysł, dostajesz plan, wdrożenie i optymalizację.
    Q&A

    Gdzie są wyświetlane reklamy na LinkedIn?

    Gdy prowadzisz kampanię reklamową LinkedIn, Twoje reklamy zostaną wyświetlone w różnych lokalizacjach na LinkedIn.
    Reklamy tekstowe są wyświetlane w części „Reklamy, które mogą Cię zainteresować”, natomiast reklamy o sponsorowanej treści są wyświetlane w kanale na stronie głównej LinkedIn członków należących do Twojej grupy odbiorców.

    Jaki jest podstawowy cel kampanii reklamowej na LinkedIn?

    Świadomość marki. Im więcej osób zostanie poinformowanych poprzez kampanie reklamowe o Twoich usługach lub produktach, tym bardziej wzrośnie rozpoznawalność Twojej marki, co optymalizuje zasięg i wyświetlenia reklam.

    Jakie są formaty reklam LinkedIn Ads?

    • Single Image Ads – czyli reklamy z pojedynczym zdjęciem,
    • Spotlight Ads – są to reklamy, które przekierowują potencjalnych klientów do wybranych witryn zewnętrznych,
    • Conversation Ads – reklamy konwersacyjne, są to bardziej rozbudowane wersje reklamy Message Ads, ponieważ mogą zawierać więcej przycisków CTA oraz być dłuższe,
    • Job Ads – reklamy ofert pracy, pomagają w procesach rekrutacyjnych,
    • Carousel Image Ads – reklama graficzna, ukazująca grafiki lub fotografie w jednym momencie,
    • Text Ads – reklamy tekstowe, wyświetlane tylko na deskoptach,
    • Message Ads – reklamy, jako wiadomości, które zapraszają np. na branżowy webinar,
    • Event Ads – reklamy, które informują o konkretnym wydarzeniu,
    • Video Ads – standardowe reklamy video.

    Jakie są sposoby rozliczania reklam na LinkedIn?

    Wyróżniamy 3 sposoby rozliczania reklam – CPC (koszt za kliknięcie), CPM (koszt za 1 000 wyświetleń) oraz CPV (koszt za wyświetlenie nagrania).