Agencja Reklamowa Warszawa
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862
Instagram
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862

Tygodniowy przegląd newsów #TPNM #31

30 lipca, 2021 TPNM

Xiaomi partnerem technologicznym polskiej siatkówki

Marketer wspiera Polską Ligę Siatkówki i Polski Związek Piłki Siatkowej.

Marka Xiaomi została Partnerem Technologicznym Polskiej Ligi Siatkówki oraz Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Gigant na rynku urządzeń mobilnych staje się częścią siatkarskiej rodziny na dwa najbliższe sezony.

– Od lat konsekwentnie stawiamy na dużych partnerów, którzy chcą budować wspólne, długofalowe projekty. Mamy okazję rozpocząć współpracę z przedstawicielem świata cyfrowego, który w kolejnych latach będzie dla nas wszystkich niezmiernie ważny – powiedział Artur Popko, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki SA.

Marka Xiaomi obecna będzie podczas meczów PlusLigi – Ligi Mistrzów Świata, Tauron Ligi, Tauron 1. Ligi, a także przy Tauron Pucharach Polski, meczach o Superpuchar, PreZero Grand Prix czy mistrzostw Polski Oldboyów.

– Pozyskanie tak poważnego sponsora technologicznego ułatwi nam wejście nowych technologii do tego, co robimy. Będziemy korzystać z produktów firmy Xiaomi, które trafią nie tylko do warszawskiej centrali, ale także do naszych ośrodków w całej Polsce. Jest to dla nas pozytywny, nie tylko technologiczny kop do przodu – powiedział Jacek Kasprzyk, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Poza ekspozycją marki Xiaomi w rozgrywkach, którymi zarządza PLS, umowa obejmować będzie także wsparcie technologiczne produktami partnera.

Polska Liga Siatkówki SA od 2000 r. zarządza najwyższą klasą rozgrywkową mężczyzn w Polsce – najpierw Polską Ligą Siatkówki, potem PlusLigą, a od 2005 r. także ligą żeńską – PlusLigą Kobiet, Orlen Ligą, obecnie Tauron Ligą.

Ceneo i Allegro z powitalnym pakietem dla firm

Pakiet korzyści oferowanych firmom, które zarejestrują konto na Ceneo i Allegro w odstępie nie dłuższym niż 14 dni, może osiągnąć wartość 19 600 zł.

W pakiecie korzyści oferowanych we wspólnej promocji Ceneo, największej porównywarki cen w Europie, i Allegro, jednej z 10 najpopularniejszych witryn e-commerce na świecie, jest m.in. dodatkowe 500 wyróżnień ofert na Allegro i zwrot połowy prowizji na Kup Teraz przez trzy miesiące od Ceneo. Ponadto sprzedawca skorzysta z licznych benefitów dostępnych w pakietach powitalnych na obu platformach.

– Jeżeli firma spełnia regulaminowe kryteria, otrzyma kolejne benefity nawet przez okres ośmiu miesięcy. Warto także podkreślić, że obecnie trwa promocja, dzięki której firmy rozpoczynające sprzedaż mogą udostępniać darmowe dostawy z Allegro Smart! dla swoich klientów na łatwiejszych, preferencyjnych warunkach – mówi Agnieszka Kozłowska, dyrektor ds. operacji handlowych, Allegro. – Dotychczas zasilaliśmy nowe konta kwotą do 2100 zł do wykorzystania na przejścia do sklepu lub koszty prowizji. Teraz łączymy siły z Allegro, dzięki czemu przedsiębiorca, który założy konto na dwóch platformach, będzie mógł zyskać pakiet świadczeń o wysokości nawet 19 600 zł – podkreśla Radosław Tyszko, dyrektor działu sprzedaży w Ceneo.pl.

Allegro umożliwia obecnie sprzedawcom dotarcie do 13 mln aktywnych kupujących. Z kolei Ceneo każdego miesiąca odwiedzają 23 mln użytkowników.

McDonald’s reklamuje kolejne nowości

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa.

McDonald’s wprowadza do swojej oferty kolejne propozycje bezmięsne. Klienci sieci mogą skorzystać m.in. z nowego McWrapa z Falafelami czy Sałatki Falafel. Wprowadzeniu nowych pozycji do menu towarzyszy kampania reklamowa m.in w telewizji.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcją wideo zajął się dom produkcyjny Dobro. Zakup mediów powierzono OMD, a komunikację PR – agencji 24/7Communication.

Żabka przyjęła Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy

Jak podkreśla Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska, przyjęcie zobowiązań wynikających z dokumentu to “naturalna konsekwencja” działań realizowanych w firmie.

 Podpisany przez Żabkę 29 lipca Kodeks Dobrych Praktyk ma na celu zapewnienie wysokich standardów współpracy pomiędzy franczyzobiorcami a franczyzodawcami. Do inicjatywy mogą dołączać sieci działające w modelu franczyzowym oraz organizacje zrzeszające przedsiębiorców będących franczyzobiorcami.

 – Włączenie się w prace nad Kodeksem Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy było dla nas naturalną kontynuacją działań już realizowanych w naszej firmie. Naszym celem jest przede wszystkim dobre przygotowanie franczyzobiorców do prowadzenia sklepów dzięki szkoleniom w ramach Akademii Żabki, ale również zapewnienie odpowiednich warunków i narzędzi, jak np. aplikacja Cyberstore, dzięki którym prowadzenie biznesu jest łatwiejsze i w pełni transparentne – mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Współinicjatorami projektu są Polska Izba Handlu oraz Polska Organizacja Franczyzodawców, a

patronują mu także Federacja Przedsiębiorców Polskich, Konfederacja Lewiatan oraz Krajowa Izba

Gospodarcza.

Zapytanie ofertowe bezpłatne

Wypełnij formularz i podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących zlecenia, abyśmy mogli realnie ocenić koszta i czas realizacji zlecenia.

    Akceptuję regulamin i zaznaczam wszystkie zgody.Rozwiń


    Mateusz

    Ekspert ds. marketingu

    +48 725 129 862

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z tobą!

    Zobacz portfolio

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze. Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż. Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas! Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media. Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!