Agencja Reklamowa Warszawa
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862
Instagram
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #36

3 września, 2021 TPNM

Jest zgoda przewodniczącego KRRiT na wpis do rejestru programu TVN24

Kanał ciągle czeka na decyzję w sprawie polskiej koncesji.

Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski wysłał do operatorów telewizyjnych zgodę na wpis do rejestru programu TVN24 na koncesji Discovery Communications Benelux B.V.

Spółka posiada łącznie 224 koncesje wydane przez holenderski organ regulacyjny (na programy skierowane na rynek holenderski i innych krajów europejskich), w tym 10 polskojęzycznych, innych niż TVN24.

Decyzja zapewnia ciągłość nadawania programu TVN24 również po 26 września 2021 r., niezależnie od wyników toczących się obecnie postępowań. Właśnie 26 września br. wygasa polska koncesja tego kanału informacyjnego. Rejestracja będzie obowiązywać po dokonaniu przez operatorów opłaty za wpis do rejestru w wysokości 113 zł.

Mark D’Arcy odchodzi z Facebooka

Pełnił w firmie funkcję szefa kreacji, a ostatnio także globalnego marketingu.

Mark D’Arcy, ustępujący z funkcji CCO i szefa globalnego marketingu z dniem 7 września br., był związany z Facebookiem od 2011 r. Jako chief creative officer współtworzył m.in. Creative Shop, który pomagał markom i szefom marketingu tworzyć i realizować kampanie reklamowe na największej globalnej platformie społecznościowej. Creative Shop zatrudnia obecnie ponad 300 osób na całym świecie.

D’Arcy nie ujawnił swoich dalszych planów zawodowych. Tymczasowo jego obowiązki w Facebooku pełnić będzie Michelle Klein, wiceprezes ds. globalnego marketingu klienta.

Przed dołączeniem do Facebooka D’Arcy przez prawie 7 lat pracował w koncernie medialnym Time Warner.

Polsat Box Go za 40 lub 50 zł miesięcznie

Nowy serwis streamingowy i VoD.

Grupa mediowa Polsat Plus (dawniej: Cyfrowy Polsat) uruchamia nowy serwis streamingowy i VoD Polsat Box Go, który zastępuje Iplę i Cyfrowy Polsat Go. Dostępne są dwa pakiety bez reklam: Polsat Box Go Sport za 50 zł miesięcznie i Polsat Box Go Premium za 40 zł/mies.

– Pakiet Polsat Box Go Sport to nasza perełka – pierwszy raz cały nasz sport jest w jednym pakiecie. W pakiecie Sport zobaczysz Ligę Mistrzów UEFA i kanały Polsat Sport Premium, PKO BP Ekstraklasę i kanały Canal+ Sport 3 i 4. Ale także ligę hiszpańską, włoską i francuską, Formułę 1 i inne dyscypliny w kanałach Eleven Sports, rodzinie kanałów Polsat Sport oraz Eurosport 1 i 2 – cały sport w jednym miejscu – zachwala Maciej Stec, wiceprezes ds. strategii Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.

Z kolei drugi z pakietów to dostęp do biblioteki filmów, programów i seriali (polskich i zagranicznych) w formule VoD oraz 100 kanałów TV.

Na start serwisu operator przygotował promocję – oba pakiety będą tańsze o 10 zł miesięcznie. Abonenci platformy Polsat Box (czyli wcześniej Cyfrowego Polsatu) w ramach posiadanych pakietów telewizyjnych będą mieli dostęp do swoich ofert w katalogach w Polsat Box Go bez dodatkowych opłat.

Netflix udostępnia gry

Na początek dwa tytuły gier na smartfony z Androidem.

Amerykański serwis streamingowy wchodzi w nowy rodzaj działalności – udostępnia w Polsce gry. Na początek proponuje dwa tytuły gier mobilnych na Androidzie: “Stranger Things 1984” i “Stranger Things 3”.

Przedstawiciele serwisu zastrzegają, że to dopiero pierwszy krok, zapewniają jednak, że gry nie będą zawierały reklam ani zakupów w aplikacji.

Gry dostępne są bezpłatnie w ramach subskrypcji serwisu.

Orlen też chce mieć własne paczkomaty

Pierwsze – już we wrześniu, a do 2022 r. – 2 tys. automatów.

PKN Orlen, właściciel sieci kiosków i saloników prasowych Ruch oraz ponad 1,8 tys. stacji paliw, chce wybudować sieć swoich własnych automatów do odbioru przesyłek. To w ramach popularyzacji usługi Orlen Paczka.

Pierwszych ok. 200 automatów ma stanąć jeszcze we wrześniu br., a do końca 2022 r. ma ich być blisko 2 tys. Jak zapowiada operator, klienci będą mogli też korzystać z aplikacji mobilnej, która m.in. pozwoli bezdotykowo odebrać przesyłkę z automatu paczkowego.

Liderem na rynku paczkomatów jest InPost, który ma ich w kraju ponad 13 tys. Swoje własne maszyny zaczęło instalować także Allegro, największy serwis e-commerce w kraju (do końca br. chce ich mieć 1,5 tys.), takie maszyny testuje także chiński AliExpress, swoją sieć buduje także Poczta Polska – w przyszłym roku chce mieć 2 tys. automatów

TikTok oficjalnym partnerem medialnym Mistrzostw Europy w piłce siatkowej

2 września startuje hashtag challenge #polskasiatkówka.

TikTok został oficjalnym partnerem medialnym zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn, a także nawiązał partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Na czas rozgrywek TikTok wraz z PZPS przygotował dla użytkowników aktywność. Dzięki temu lepiej poznają polską reprezentację i będą mogli ją lepiej dopingować.

W ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na platformie uruchomione zostało oficjalne konto @polskasiatkowka_official. Dostępne tam będą ekskluzywne treści, materiały zza kulis, a także archiwalne wideo z “życia” reprezentacji Polski. W najbliższy czwartek (2 września) TikTok zainauguruje swoje aktywności na

platformie, startując z hashtagiem challenge #polskasiatkówka.

DHL Express testuje elektryczny rower kurierski w Warszawie

Do 2025 r. DHL Express chce realizować 70% usług w Polsce przy użyciu czystych środków transportu takich jak e-rowery.

W sierpniu br. DHL Express rozwinął swoją naziemną flotę o pierwszy elektryczny rower towarowy i prowadził program pilotażowy w Warszawie. Średnio podczas jednego dnia pracy rowerowy kurier DHL Express pokonywał w fazie testów 20-25 km. Testowany jest model DHL Chariot, którego ładowność wynosi 200 kg.

– Po zakończeniu fazy testów e-rower zostanie w Warszawie i będzie wykorzystywany przez kurierów na specjalnie wyznaczonej trasie – informuje Edwin Osiecki, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w DHL Express Polska.

– Planujemy, że w 2022 r. do naziemnej floty DHL Express dołączy jeszcze kilka nowych rowerów towarowych. Nasze działania związane z zieloną logistyką idą jeszcze dalej – do 2025 r. Chcemy realizować aż 70% usług w Polsce przy wykorzystaniu czystych środków transportu, a ponad połowa naszych usług będzie oparta o ekologiczne łańcuchy dostaw – dodaje Osiecki

Zapytanie ofertowe bezpłatne

Wypełnij formularz i podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących zlecenia, abyśmy mogli realnie ocenić koszta i czas realizacji zlecenia.

    Akceptuję regulamin i zaznaczam wszystkie zgody.Rozwiń


    Mateusz

    Ekspert ds. marketingu

    +48 725 129 862

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z tobą!

    Zobacz portfolio

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze. Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż. Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas! Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media. Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!