Agencja Reklamowa Warszawa
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862
Instagram
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #32

6 sierpnia, 2021 tpnm

Ariana Grande wprowadza na rynek zapach God is a Woman

Nazwa produktu opracowanego we współpracy z Luxe Brands to jednocześnie tytuł piosenki amerykańskiej wokalistki z 2018 r.

Zapach God is a Woman marki Ariana Grande Fragrance dostępny jest w sklepie internetowym Ulta.com od 29 lipca, a w sklepach stacjonarnych Ulta Beauty w Stanach Zjednoczonych pojawi się 1 sierpnia br. Jest w 100% wegański oraz niepoddawany testom na zwierzętach. Flakon z półprzezroczystego szkła lawendowego został umieszczony w uchwycie przypominającym kamień. Cena wynosi 45 dol. za 30 ml, 55 dol. za 50 ml i 65 dol. za 100 ml. Część wpływów ze sprzedaży produktu ma zostać przekazana na rzecz światowych projektów oczyszczania oceanów.

Późną jesienią God is a Woman ma być dostępny w Wielkiej Brytanii (w sieciach Boots, Superdrug, The Perfume Shop i The Fragrance Shop) oraz w Europie (w sieci Douglas).

Grande jest najczęściej odtwarzaną w Spotify wokalistką ostatniej dekady. Jej piosenka “7 Rings” ma na tej platformie ponad 1,5 mld odsłuchań. Jest pierwszą gwiazdą od czasu The Beatles, która zajęła kolejno trzy pierwsze miejsca na liście Billboard Hot 100 – utworami “7 Rings”, “Break Up With Your Girlfriend, I’m Bored” i “Thank U, Next”.

Swój pierwszy zapach wprowadziła na rynek w 2015 r. Od tego czasu sprzedaż detaliczna sygnowanych przez nią perfum, w tym takich zapachów jak Thank U Next, Cloud i R.E.M, osiągnęła wartość 750 mln dol. Cloud uznano za Zapach Roku 2019 w kategorii Women’s Popular.

Oprócz Ariany Grande Luxe Brands współpracuje z inną popularną piosenkarką – Nicki Minaj, ma też umowy licencyjne z magazynem “Cosmpolitan” (Eau de Juice by Cosmopolitan) i z General Motors (marka Hummer).

Grupa Polsat zaczyna zmianę swoich marek

Cyfrowy Polsat zmieni się w Polsat Box.

Mediowo-telekomunikacyjna grupa Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej, właściciel Telewizji Polsat – jednego z dwóch obok TVN największych krajowych komercyjnych nadawców telewizyjnych, właściciel Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus oraz operatora stacjonarnego Netia, która niedawno ogłosiła zmianę nazwy grupy na Polsat Plus, teraz przystępuje do zmian poszczególnych swoich marek.

Marka Cyfrowy Polsat zmieni się w Polsat Box. Zniknie marka serwisu VoD Ipla zastąpiona marką Polsat Box Go (razem z aplikacją Cyfrowy Polsat Go). Marka sieci komórkowej Plus (Polkomtel) pozostanie, ale ze zmienionym logo. Sam Polsat także ma nowe logo.

– Nasze kluczowe i podstawowe marki to Plus, Polsat i Polsat Box – wskazuje Mirosław Błaszczyk, prezes  Cyfrowego Polsatu i Polkomtela. – Plus łączy ludzi – dzięki najnowocześniejszym usługom telekomunikacyjnym i najlepszemu w Polsce internetowi 5G umożliwia wszystkim komunikowanie się, pracę, naukę, surfowanie w internecie bez ograniczeń czy rozwijanie swoich firm. Dzięki Polsatowi mogą cieszyć się kontentem i przeżywać emocje, jakie się z nim wiążą. Polsat Box to platforma, która zapewni dostęp do różnorodnych treści w wybranym przez siebie miejscu, czasie i sposobie – a Polsat Box Go zapewni ten dostęp online na dowolnym urządzeniu.

Powstanie też nowy serwis Polsat Go, który będzie oferował online bezpłatny dostęp do treści Telewizji Polsat w modelu z reklamami.

Zmianom marek towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem: “Wybierz swoje wszystko”.

– W nowym haśle łączącym nasze firmy i marki: Wybierz swoje wszystko, najważniejsze jest słowo “swoje” – pokazujące, że możesz wybrać dokładnie to, co najbardziej ci odpowiada i jest dla ciebie najlepsze – przekonuje Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat. – Nasz przekaz w kampanii reklamowej do każdego mieszkańca Polski to: Ty rządzisz – nie jakaś firma czy marka, ale ty – każdy indywidualnie podejmuje swoje własne decyzje. Rządzisz, bo konfigurujesz, jak chcesz, wybierasz to, co lubisz, swobodnie łączysz, włączasz i wyłączasz, ustawiasz, zmieniasz, modyfikujesz. Bo masz coś najlepszego, najlepiej wybrałeś i decydujesz – Wybierasz swoje wszystko.

Działania komunikacyjne operator rozpoczął kampanią, której hasłem przewodnim było pytanie “Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?”. W pierwszej odsłonie kampanii celowo nie pokazywał nowych marek, aby wzbudzić ciekawość i zaintrygować odbiorców. Obecnie zaczyna kolejny etap komunikacji, gdzie odsłania te marki wraz z odpowiedzią na pytanie “Kto rządzi?”.

Podmiotem świadczącym usługi Polsat Box i Polsat Box Go, które zastępują marki Cyfrowy Polsat, Ipla i CP Go, będzie nadal ta sama firma – Cyfrowy Polsat SA. Plus to marka firmy Polkomtel Sp. z o.o., a Polsat i Polsat Go to marki firmy Telewizja Polsat Sp. z o.o.

Pierwsza polska edycja konkursu YouTube Works Awards

Konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem ma wyłonić najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie wyświetlane na YouTube od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca br.

YouTube Works jest konkursem organizowanym przez Google w globalnym partnerstwie z Kantarem. Ma na celu promowanie i nagradzanie marketerów, którzy tworzą najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie na YouTube.

Bezpłatne zgłoszenia do pierwszej edycji YouTube Works Awards przyjmowane są na stronie konkursu od 15 lipca br. Można już obejrzeć serię trzech spotów, w których jurorzy oraz przedstawiciele YouTube zapraszają do udziału w konkursie agencje, domy mediowe, działy marketingu oraz niezależnych twórców. Ostatni dzień przesyłania zgłoszeń to 15 września, a ogłoszenie zwycięzców zaplanowano na październik.

24-osobowe jury konkursu – wedle deklaracji organizatorów – będzie szukać kampanii, które “strategicznie i skutecznie wykorzystały YouTube do osiągnięcia zauważalnego wpływu na działalność”. Kampanie można zgłaszać w pięciu kategoriach: Multiscreen Excellence (kampanie twórczo łączące wiele mediów), Ingenious Insight (wykorzystanie zalety platformy YT w oparciu o mocne insighty), Action Driver (kampanie z powodzeniem skłaniające konsumentów do działania), Creative Effectiveness (kampanie, w których o sukcesie biznesowym zadecydował doskonały pomysł) oraz Small Budget, Big Results (sukces odniesiony pomimo niedużego budżetu). Dodatkowo jury wyznaczy zwycięzcę grand prix. Wśród jurorów są przedstawiciele m.in. czołowych agencji reklamowych i domów mediowych, a także marketerów (mBank, Unilever, Procter & Gamble, Mars Polska, RTV Euro AGD, L’Oreal).

Instagram uruchamia centrum inspiracji dla małych i średnich firm

Będzie tam można znaleźć wskazówki, jak prowadzić konto biznesowe.

Instagram uruchomił centrum inspiracji umożliwiające przedsiębiorcom przeglądanie treści publikowanych przez firmy prowadzące podobną działalność. Będzie tam można znaleźć wskazówki, jak prowadzić konto biznesowe, angażować odbiorców i rozwijać swoją obecność na Instagramie.

Dodatkowo rozszerzone zostały możliwości przeglądania danych. Teraz twórcy i firmy mogą przeglądać statystyki z ostatnich 60 dni, co pozwoli im lepiej ocenić swoje działania.

Konsumenci są gotowi płacić 5–10% więcej za produkty przyjazne środowisku – pokazało badanie Bain & Company

Rosnąca świadomość ekologiczna i społeczna sprawia, że konsumenci są gotowi płacić więcej za produkty pierwszej potrzeby wyprodukowane w sposób zrównoważony. Jak wynika z raportu międzynarodowej firmy doradczej Bain & Company, klienci są zazwyczaj w stanie zaakceptować wzrost ceny o około 5–10%.

Badania zachowań konsumenckich pokazują, że ponad 3/4 klientów, zwłaszcza z pokolenia milenialsów i młodszych, jest głęboko przekonanych, że przedsiębiorstwa powinny mieć pozytywny wpływ na środowisko. Niemal tyle samo osób zaczyna zwracać uwagę na to, czy żywność i inne towary pierwszej potrzeby, które znajdują się w ich koszyku zakupowym, nie szkodzą środowisku naturalnemu.

– To bardzo ważna informacja dla producentów żywności i innych dóbr konsumpcyjnych. Oznacza, że klienci są w stanie zapłacić więcej za produkty, które spełniają ich wymagania środowiskowe, choć zazwyczaj nie więcej niż 5–10% – powiedział Jakub Ronduda, starszy menedżer Bain & Company.

Do tej pory klienci zwracali głównie uwagą na cenę i funkcjonalność produktów pierwszej potrzeby. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, producenci i sieci handlowe starali się obniżać ceny i poprawiać jakość. Zmieniające się preferencje zakupowe sprawiają, że producenci zaczynają zmieniać podejście. Aby oferować zrównoważone produkty, muszą zwiększyć kontrolę nad całym łańcuchem dostaw. Oznacza to zacieśnienie współpracy z dostawcami półproduktów i opakowań, a także z rolnikami i hodowcami.

Eksperci Bain & Company podkreślają, że choć część producentów dóbr konsumenckich może wdrażać zasady zrównoważonego rozwoju samodzielnie, w wielu wypadkach realizacja strategii ESG (Environmental, Social and Governance) wymaga współpracy i koordynacji działań na poziomie całych sektorów.

Zapytanie ofertowe bezpłatne

Wypełnij formularz i podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących zlecenia, abyśmy mogli realnie ocenić koszta i czas realizacji zlecenia.

    Akceptuję regulamin i zaznaczam wszystkie zgody.Rozwiń


    Mateusz

    Ekspert ds. marketingu

    +48 725 129 862

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z tobą!

    Zobacz portfolio

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze. Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż. Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas! Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media. Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!