Agencja Reklamowa Warszawa
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862
Instagram
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862

Jak poprawnie wdrożyć produkty i opisy od producenta na swój sklep?

29 czerwca, 2021

Zakładasz sklep internetowy, wystawiasz produkty i nie wiesz dlaczego Google nie lubi Twojego biznesu? A strona konkurencyjna, która rozpoczęła działalność w podobnym czasie co Ty, jest rozchwytywana? Może być to spowodowane słabym wdrożeniem produktów. Jak sobie z tym poradzić?

Orientujesz się, że produkty, które podesłał Ci producent, mają identyczne opisy, zdjęcia jak Twoja konkurencja. Dodatkowo są ode porównywalne cenowo. Niestety, są sytuację, gdzie jest to nie możliwe. Przykładem na to jest branża farmaceutyczna i opis ma być zgodny z tym co zostało nam podane. Co wtedy robić?

Zgoda na modyfikację

Jest to najlepszy wariant, ponieważ sam decydujesz o tym jak Twój opis produktu może wyglądać. W tym przypadku musisz wykazać się kreatywnością oraz chwytliwymi hasłami, które przyciągną oko Twojego potencjalnego klienta, ale również wariant ten jest najlepszy pod kątem SEO.

Brak możliwości modyfikacji opisów

W tym przypadku niestety nie mamy nic do gadania. Nie możesz zmienić opisów, ponieważ możesz być pociągnięty do odpowiedzialności karnej, a tego byśmy nie chcieli. Ale nie martw się, masz szansę wyjść z tej sytuacji. Skup się na innych aspektach artykułu.

Recenzje i komentarze

Daj możliwość wypowiedzenia się swojemu klientowi. Komentarze od klientów, którzy zakupili dany produkt są najbardziej wiarygodne u kolejnego potencjalnego klienta, ale również są bardzo dobrze postrzegane przez Google.

Q&A-pytania i odpowiedzi

Ta opcja wymaga dużego zaangażowania, ale również przynosi duże korzyści. Skupisz się wtedy na odpowiadaniu przyszłym klientom na ich pytania. Tego typu content Google bardzo lubi a jak gogle lubi, to wtedy promuje.

Przykucie uwagi

Poświęć trochę więcej czasu na wyglądzie Twojej strony, niech będzie przejrzysta ale również estetyczna. Krótkie animacje, filmy z poradami to wszystko zwiększy czas, jaki użytkownik poświęci Twojej stronie.

Jak dobrze opisać produkt?

  • Czytelność – opis musi być czysty i schludny;
  • Najważniejsze elementy – nie rozpisuj się na dwie strony i nie lej wody klientowi. On szuka najważniejszych informacji, więc takie mu daj;
  • Używaj pogrubień – pogrub informację, które statystycznie najbardziej interesują, nie zmuszaj klienta do czytania całości;
  • Podziel tekst na akapity;
  • Stosuj zdjęcia – duże, czytelne oraz w dobrej jakości zdjęcia są zawsze mile widziane. Pamiętaj też o tym, aby zdjęcia szybko się wczytywały.
  • Pisz szczerze – jeżeli wypisujesz plusy, wymień też minusy produktu
  • Zrób sekcję Q&A – staraj się odpowiadać przyszłym klientom jak najszybciej

Brak opisu produktu

Może zdarzyć się sytuacja, w której opis od producenta jest za krótki. Jeżeli producent wyrazi zgodę na modyfikację opisu, wtedy działaj! Zrób research w Internecie o podobnym produkcje, wypisz z niego jak najwięcej informacji, ale też nie rozpisuj się na 300 słów.

Zapytanie ofertowe bezpłatne

Wypełnij formularz i podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących zlecenia, abyśmy mogli realnie ocenić koszta i czas realizacji zlecenia.

    Akceptuję regulamin i zaznaczam wszystkie zgody.Rozwiń


    Mateusz

    Ekspert ds. marketingu

    +48 725 129 862

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z tobą!

    Zobacz portfolio

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze. Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż. Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas! Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media. Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!