Agencja Reklamowa Warszawa
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862
Instagram
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862

Archiwa

KPI

Wszystko o KPI w social mediach

12 października, 2021

KPI (kluczowe wyniki wydajności) jest to mierzalny wskaźnik, który odzwierciedla wydajność mediów społecznościowych. Czy jest KPI w mediach społecznościowych? Wskaźniki KPI mediów społecznościowych to wskaźniki używane do określenia, czy strategia marketingowa firmy w mediach społecznościowych jest skuteczna. Zasadniczo są to śledzone dane związane z obecnością firmy na poszczególnych platformach, takich jak Facebook, Twitter czy Instagram, […]

GMC

Google Merchant Center – jak dodać pierwsze produkty?

5 października, 2021

Porównywarki cen to dla konsumentów świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy. Narzędzia pozwalają im znaleźć najtańszy produkt dla swoich potrzeb. Co więcej, właściciele sklepów mają tę zaletę, że mogą oferować swoim klientom ekskluzywne oferty specjalne i rabaty, których nie mogą zapewnić na innych nośnikach. Zakupy w Internecie Wpisując niektóre słowa kluczowe wyświetlają się produkty od razu […]

pokolenia

Jak każde z pokoleń korzysta z social mediów?

28 września, 2021

Chyba każdy w swoim życiu usłyszał słowa: „za moich czasów to było…”. Spowodowane jest to zmianą ludzkiej mentalności, wychowaniem czy wydarzeniami z dzieciństwa, które mieli nasi rodzice, dziadkowie, czy pradziadkowie. Otaczający za młodu świat, kreuje różne zachowania, cele w życiu, czy motywacje. Dlatego też, każde pokolenie różni się od siebie, ale czy też są to […]

google ads

Tekst reklamowy – w jaki sposób dobrze go napisać dla Google Ads?

24 sierpnia, 2021

W biznesie pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Reguła ta, ma zastosowanie w przypadku tworzenia tekstów reklamowych dla Google Ads. W jaki sposób można przyciągnąć uwagę zwykłą reklamą? W Google Ads tekst reklamy oraz nagłówek to ogromna szansa na zainteresowanie użytkownika. Ale jak dobrze ją napisać? Już spieszę Ci z pomocą. Jak napisać tekst reklamowy? Podstawy […]

Błędy popełniane w analityce e-commerce

Błędy popełniane w analityce e-commerce

17 sierpnia, 2021

Nie zawsze dużo znaczy dobrze. Sprawdzając dane, nie zapomnij o sprawdzaniu wszystkiego! Niech nie interesuje Cię tylko wynik ilościowy, ponieważ wydawać by się mogło, że jest zadowalający, ale z drugiej strony może być słaby jakościowo. Zwracaj uwagę również na parametry tj. czas spędzany przez użytkownika na stronie, czy liczbę odwiedzających podstron w trakcie pojedynczej wizyty. […]

Struktura kategorii a generowanie ruchu na stronie

Struktura kategorii a generowanie ruchu na stronie

3 sierpnia, 2021

Co to jest struktura kategorii? Struktura kategorii jest to bardzo ważna część każdego internetowego sklepu. Można również spotkać się z nazwą – drzewa kategorii. A dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ jest bardzo istotny z punktu widzenia potencjalnego klienta. Ma ogromny wpływ na to, czy wizyta zakończy się znalezieniem poszukiwanego artykułu i dojdzie do konwersji, […]

Facebook Ads Manager i analityka – jak stworzyć optymalny raport z kluczowymi miernikami i wyciągać wnioski

Facebook Ads Manager i analityka – jak stworzyć optymalny raport z kluczowymi miernikami i wyciągać wnioski

4 maja, 2021

Korzystanie z wielu narzędzi internetowych i social mediów może przyprawić o ból głowy. No bo co właściwie działa, co przynosi największą sprzedaż? Wiele kanałów, którymi firma dociera do klienta to mądre posunięcie, które wiąże się z wieloma korzyściami. Bardzo ważne jest w tym wszystkim posiadanie wiedzy, jakie działania przyczyniają się do rozwoju firmy – na czym warto […]

Tag UTM – czym jest i jak z niego poprawnie korzystać

Tag UTM – czym jest i jak z niego poprawnie korzystać?

20 kwietnia, 2021

  Tag UTM pochodzi od firmy Urchin Software Corporation, przejętej przez Google Analitycs, które pozwala śledzić źródła stron, z których została znaleziona. Nazwa to Urchin Tracking Module, czyli ogólnie jest to zapis śledzenia dodanego w linkach, dla wiedzy o możliwym rozwoju firmy. Umożliwia to sprawdzanie, możliwości swojej pracy i wizualnego wyglądu sklepu internetowego, pod kątem zyskiwania, większej liczby klientów. […]

Google Analytics 4

Google Analytics 4, czyli nowa era analityki internetowej

17 marca, 2021

Ruszamy naprzód z aplikacją Google Analytics 4 Jako potencjalni użytkownicy, z łatwością możemy stwierdzić, że każdego roku, wręcz mnożą się nowe aplikacje mobilne. Analitycy trudnią się porównywaniem zaangażowania konsumentów na stronach internetowych oraz w pobieranych aplikacjach. Do tego czasu, marketerzy musieli usatysfakcjonować się gromadzeniem niezbędnych danych w dwóch odrębnych miejscach. Mowa tutaj o stronie Google Analytics […]

Jak podnieść konwersje dzięki segmentacja w e-mail marketingu.

16 lipca, 2020

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z tobą!

Zobacz portfolio

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze. Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż. Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas! Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media. Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!