Agencja Reklamowa Warszawa
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862
Instagram
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862

Tygodniowy przegląd newsów marketingowych #TPNM #33

13 sierpnia, 2021 TPNM

Sejm przyjął “lex TVN”

Za było 228 posłów, przeciw 216, wstrzymało się 10.

Wczoraj posłowie przegłosowali “lex TVN”, czyli zgłoszoną przez PiS nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji przewidującą, że właścicielami stacji telewizyjnych w Polsce mogą być wyłącznie firmy z kapitałem krajowym lub z Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Uderza to w zasadzie wyłącznie w amerykańską grupę Discovery, właściciela TVN, jednego z dwóch – obok Telewizji Polsat – głównych nadawców komercyjnych w kraju. Dlatego w mediach ustawę określa się jako “lex TVN”.

Za było 228 posłów, przeciw 216, wstrzymało się 10. Jeszcze wczoraj po południu wydawało się, że posiedzenie sejmu zostanie odroczone do września, ale po reasumpcji głosowania w tej sprawie izba głosowała ustawę “lex TVN”.

Poseł PiS Marek Suski zapowiedział przed głosowaniem, że w senacie zostanie zgłoszona poprawka do ustawy, która wyłączy z ograniczeń własnościowych kanały działające w oparciu o koncesje na nadawanie satelitarne, co pozwoliłoby nadal funkcjonować kanałowi TVN24.

Rząd Wielkiej Brytanii rozpisuje przetarg mediowy

Przez ostatnie cztery lata był to klient Manning Gottlieb OMD.

Rząd Wielkiej Brytanii rozpisał przetarg na obsługę mediową. Wartość budżetu to ok. 1,2 mld funtów. Do tej pory rząd zlecał planowanie i zakup mediów agencji Manning Gottlieb OMD, z którą związał się czteroletnim kontraktem w 2018 r., rozstając się wówczas z Caratem.

Proces wyboru domu mediowego ma potrwać około roku

Ruszyły zgłoszenia do pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards

Termin przesyłania zgłoszeń mija 15 września br., nagrody zostaną zaś wręczone w październiku.

Ruszyły bezpłatne zgłoszenia do pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards. Do udziału zaproszone są wszystkie agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerzy i niezależni twórcy. Termin przesyłania zgłoszeń mija 15 września br., nagrody zostaną zaś wręczone w październiku.

Konkurs YouTube Works Awards organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem wyłoni najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 do 30 czerwca 2021. Nagrody zostaną przyznane w pięciu kategoriach: Multiscreen Excellence, Ingenious Insight, Action Driver, Creative Effectiveness oraz Small Budget, Big Results. Jury wskaże także zwycięzcę grand prix konkursu, czyli kampanię, która w najbardziej kreatywny, przemyślany, spójny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do zrealizowania celów biznesowych.

Oceniane będą nie tylko kampanie, które wykorzystują YouTube jako narzędzie, ale także takie, które potrafią efektywnie włączyć ten kanał w całościową komunikację lub też oparte są na ciekawych danych i insightach. Pełny opis kategorii oraz skład jury można znaleźć na stronie YouTube Works.

Kampanie w konkursie YouTube Works Awards można zgłaszać do 15 września 2021 r., wypełniając formularz na stronie konkursu: https://yt.be/workspl. Udział w konkursie jest bezpłatny.

“Media Marketing Polska” jest partnerem YouTube Works Awards.

OLX wprowadza Pakiet Ochronny dla kupujących

Pakiet wchodzący w życie 24 sierpnia obejmie wszystkich użytkowników korzystających z funkcji Przesyłek OLX.

Program Pakiet Ochronny, wchodzący w życie 24 sierpnia, to kolejny element działań OLX mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników. Zgłoszeniu – za pomocą przycisku widocznego po zalogowaniu w koncie OLX – będą podlegały poważne oszustwa ze strony sprzedających, takie jak np. otrzymanie pustej paczki czy innego przedmiotu, niż wynikało z umowy między użytkownikami. Na zgłoszenie oszustwa kupujący będą mieli 24 godziny od momentu odebrania paczki. Po upłynięciu tego czasu kwota za sprzedaż przedmiotu zostanie wypłacona na konto sprzedającego. Jeśli kupujący skorzysta z Pakietu Ochronnego, wpłacone pieniądze zostaną zamrożone do czasu wyjaśnienia sprawy.

Zgłoszenia będą rozpatrywane przez zespół obsługi klienta OLX w okresie do 14 dni kalendarzowych. W ocenie sprawy pod uwagę będzie brany opis sytuacji oraz zdjęcia otrzymanego przedmiotu lub pustej paczki wraz z etykietą wysyłkową.

OLX to największy internetowy serwis ogłoszeniowy w Polsce z prawie 20 mln ogłoszeń i ponad 12 mln użytkowników.

TVP podpisała umowy na udostępnianie programów w internecie

TVP popisała umowy z operatorami Toya i CDA SA, dzięki którym będzie rozpowszechniać programy telewizyjne TVP1 HD, TVP2 HD oraz TVP3.

Telewizja Polska SA podpisała pierwsze umowy dotyczące udostępniania programów objętych zasadą must carry must offer w multimedialnych platformach internetowych. Dzięki temu operator kablowy Toya oraz CDA SA, właściciel serwisu CDA Premium, będą oferować swoim użytkownikom programy telewizyjne TVP1 HD, TVP2 HD oraz TVP3.

Od 9 sierpnia br. Toya i CDA SA będą udostępniać programy Telewizji Polskiej, wykorzystując system dystrybucji treści opracowany przez nadawcę (CDN – Content Delivery Network). Jest to rozwiązanie gwarantujące jakość i bezpieczeństwo sygnału oraz respektowanie ograniczeń terytorialnych i praw licencyjnych dotyczące posiadanych treści. A także nie uzależnia jakości czy priorytetu w dostępie od uiszczenia opłaty.

Instagram wprowadza dodatkowe funkcje chroniące przed nadużyciami

Do nowych funkcji należą m.in. ograniczenie liczby niechcianych wiadomości prywatnych i komentarzy.

Instagram opracował nowe funkcje i narzędzia, które mają zapewnić użytkownikom większą kontrolę i chronić ich przed nadużyciami. Do nowych funkcji należą m.in. ograniczenie liczby niechcianych wiadomości prywatnych i komentarzy, co ma pozwolić uchronić osoby narażone na otrzymywanie tego typu komunikatów czy ostrzeżenia, które mają zniechęcać do publikowania obraźliwych treści

Od teraz ostrzegające komunikaty będą pokazywały się jeszcze przed publikacją pierwszego, potencjalnie napastliwego komentarza lub wiadomości.

Instagram wprowadza też automatyczne filtrowanie obraźliwych słów, sformułowań i emoji do ukrytego folderu. W ten sposób automatycznie filtrowane są także prośby o wysłanie wiadomości prywatnych zawierające obraźliwe treści lub spam. Instagram sukcesywnie rozszerza listę potencjalnie obraźliwych słów, hashtagów i emoji, które są automatycznie filtrowane w komentarzach.

Facebook wprowadza nowe funkcje w Randkach

Są one już dostępne też w Polsce.

Facebook wprowadza nowości do Randek. Serwis daje możliwość wybrania do dwóch kolejnych lokalizacji w obrębie kraju, w którym znajduje się użytkownik. Ma to ułatwić wyszukiwanie par osobom, które pracują zdalnie z innych miast lub często się przemieszczają.

Szczęśliwy traf to opcja umożliwiająca wybranie kandydatów, którzy mimo że niekoniecznie wpasowują się w standardowe preferencje wybrane przez użytkownika, mogą być dla nich interesujący.

Kolejna nowość to Randki Audio, czyli możliwość randek głosowych – sparowani użytkownicy będą mogli połączyć się poprzez czat audio bez konieczności uruchamiania opcji wideo.

Nowe funkcje dostępne będą w 52 krajach, w tym także w Polsce.

Zapytanie ofertowe bezpłatne

Wypełnij formularz i podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących zlecenia, abyśmy mogli realnie ocenić koszta i czas realizacji zlecenia.

    Akceptuję regulamin i zaznaczam wszystkie zgody.Rozwiń


    Mateusz

    Ekspert ds. marketingu

    +48 725 129 862

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z tobą!

    Zobacz portfolio

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze. Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż. Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas! Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media. Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!