Agencja Reklamowa Warszawa
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862
Instagram
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862

Tag UTM – czym jest i jak z niego poprawnie korzystać?

20 kwietnia, 2021 Tag UTM – czym jest i jak z niego poprawnie korzystać

  Tag UTM pochodzi od firmy Urchin Software Corporation, przejętej przez Google Analitycs, które pozwala śledzić źródła stron, z których została znaleziona. Nazwa to Urchin Tracking Module, czyli ogólnie jest to zapis śledzenia dodanego w linkach, dla wiedzy o możliwym rozwoju firmy. Umożliwia to sprawdzanie, możliwości swojej pracy i wizualnego wyglądu sklepu internetowego, pod kątem zyskiwania, większej liczby klientów. Sprawdzisz z TAG ostatnie udostępnienia, co szybko informuje, że firma ma fajny produkt.

  INFORMACJA ŹRÓDŁA UŻYTKOWNIKA

  Newsletter, czyli wiadomości wysłane, ze sklepu internetowego do zapisanego klienta. Umożliwiają informację o promocjach i nowościach, które mogłyby być przydatne dla kupującego. Sposób ułatwiający, również rozmowę poprzez maila, na temat potrzeb lub wad produktu. Sklep w ten sposób, może zaspokoić klienta informacją, dzięki której uzyska zaufanie i zostanie pochwalony innym osobom. 

  Wyszukiwarka Google, szybko znajduje twoją stronę w internecie, to znaczy, że jest wszystko dobrze, tagowane i opracowane. System spełnia parametry, ma wykupione możliwości, reklamy i treści opisowe, wizualnie są zgodne, z potrzebą klienta.

 Social Media, czyli Facebook i Instagram jest uwielbiany i codziennie odwiedzany, przez ludzi. Widoczność sklepu, strony jest ważna, aby była z ciekawym zdjęciem, grafiką i interesującym opisem, z linkiem. Właściwy wizerunek i zebrane polubienia, są ważne pod względem klientów, którym się coś podoba i ma szanse być sprzedane. 

  CAMPANING MEDIUM

  Campaning Medium to właściwie osobista, obserwacja trendu i wszystkich informacji, polubienia, mail, opinii, które były dodatnie. Pozwala to zaobserwować, co firma może dalej produkować, a co nie przynosi korzyści. Czasem może to być, tylko zmiana składu produktu, a czasem trzeba poprawić opisy, styl wizualny lub fotografię. 

  KAMPANIA FIRMY

  Firmy sezonowo prowadzą kampanię, pod pory roku wiosna-lato i jesień-zima, zgodną z panującym trendem. Podstawową, informację można wziąć, porównując jeden i drugi rok, w tych samych miesiącach, w ilości sprzedaży. Prowadzony styl i produkty marki, częściowo mogły się sprzedać, lepiej lub słabo i zaległy w magazynie. Oceniając względem pory roku, przez 2 lata pracy zauważymy, co klienci u nas polubili i po co wracają. Natomiast to, co zostało, musimy przeanalizować, czy wymaga poprawy, zmian w modzie, składu materiału lub wyglądu. Trzeba pamiętać, żeby wziąć wszystko pod uwagę, dla przyszłych korzyści i zysków firmy. Kampania reklamowa lub zdjęcie promocyjne, też jest ważne i czy było, to dobrze ocenione. Wizualne rzeczy, grafiki, fotografie, opisy mówią nam, co pasuje zmienić, poprawić lub dodać, aby zapełnić pustkę. Informacja i pozytywne spojrzenie na potrzeby, style, składy produktów, które mają pójść, pod większą sprzedaż. 

  SŁOWA KLUCZOWE

  Słowa, zawarte w opisie produktu to tak zwana przydatność, styl, wygląd i potrzeba dla kupującego klienta. Informacja treści skupia się na: materiale i produkcji rzeczy, rozmiary, wypoczynek, praca, ćwiczenia, imprezy i produktu w życiu osób. Analiza swoich i kogoś, potrzebnych elementów do funkcjonowania, opisuje się w tym również i ładny wygląd, który jest do polubienia. Można wziąć, pod uwagę kulturę, wiek, status społeczny i spełnić określone, zapotrzebowanie kobiet i mężczyzn na daną rzecz.

 TREŚĆ I GRAFIKA Z FOTOGRAFIĄ

 Opisane treści, zdjęcia z grafiką, banery reklamowe, ulotki, gazety to wizualność w sprzedaży, która podkreśla ciekawą, widoczność produktów. Określamy to reklamą, ale ze względu, że jest to obraz, to jest również wizytówką dla firmy, która ma przyciągnąć uwagę. Kolor, moda i przydatność dla klienta, to podstawy do stworzenia prezentacji dla klientów. Współpraca, z profesjonalnym fotografem, pomoże w ulepszeniu wizerunku. Umożliwia, to wzrost zakupów w sklepie, ale musi być ciekawie i interesująco przygotowane, dla zwiększenia liczby wielbicieli. Analizy dokonamy, na podstawie przedstawionego produktu na zdjęciu, który musi sprzedać się w dużej liczbie. Sposób ten określa czy faktycznie, tym przyciągnęliśmy osoby i dało nam to więcej zysku. Może się zdarzyć, że to przyciągnie tylko, na inne produkty albo grafiki, fotografie, które na przyszłość, wymagają poprawek.

Zapytanie ofertowe bezpłatne

Wypełnij formularz i podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących zlecenia, abyśmy mogli realnie ocenić koszta i czas realizacji zlecenia.

    Akceptuję regulamin i zaznaczam wszystkie zgody.Rozwiń


    Mateusz

    Ekspert ds. marketingu

    +48 725 129 862

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z tobą!

    Zobacz portfolio

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze. Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż. Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas! Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media. Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!