Agencja Reklamowa Warszawa
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862
Instagram
ul. Łodygowa 11/62, 03-687 Warszawa biuro@workflowmedia.pl +48 725 129 862

Google Merchant Center – jak dodać pierwsze produkty?

5 października, 2021 GMC

Porównywarki cen to dla konsumentów świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy. Narzędzia pozwalają im znaleźć najtańszy produkt dla swoich potrzeb. Co więcej, właściciele sklepów mają tę zaletę, że mogą oferować swoim klientom ekskluzywne oferty specjalne i rabaty, których nie mogą zapewnić na innych nośnikach.

Zakupy w Internecie

Wpisując niektóre słowa kluczowe wyświetlają się produkty od razu ze zdjęciem oraz cenę. Są to oferty produktowe, które są częścią „zakupów google”. Podczas kliknięcia, algorytm przenosi bezpośrednio do konkretnego sklepu. Jest to bardzo wygodne, ponieważ potencjalny klient od razu widzi produkt, którego szukał w konkurencyjnych sklepach i cenach.

Dodatkowo Google ułatwia Ci wydanie pieniędzy, ponieważ dodał on zakładkę „zakupy”, dzięki którym od razu pokazuje Ci produkty, które wpisałeś w wyszukiwarce.

Co to jest Google Merchant Center?

Jeżeli masz sklep i chciałbyś wyświetlać swoje produkty w wyszukiwarce „zakupy”, najpierw musisz przesłać informacje do wyszukiwarki. Ale jak to zrobić? Właśnie do tego służy Google Merchant Center.

Czy warto korzystać z tej funkcji?

Jak najbardziej. Dzięki wyświetleniu się w wyszukiwarce „zakupy” potwierdzasz swoją wiarygodność, ale również jeżeli masz konkurencyjną cenę, Twoja konwersja na stronie wzrasta.

Jak otworzyć konto w Google Merchant Center?

  1. Wejdź na stronę  https://merchants.google.com/
  • Załóż konto uzupełniając wymagane pola w formularzu
  • Powinieneś zaakceptować zassany usług GMC
  • Ostatnim krokiem jest weryfikacja sklepu za pośrednictwem strony Google Search Console
  • Jeżeli Twoja strona zostanie zweryfikowana możesz przejść do dodawania produktów

W jaki sposób dodać produkty?

Jeżeli dotarłeś do tego punktu znaczy, że jesteś już bardzo blisko końca. Teraz wystarczy dodać produkty. Ale jak to zrobić?

  1. wybierz w lewym menu opcję „produkty”, a następnie pozycję „pliki danych” i klikając ikonę z plusem
  2. Następnie wybierasz kraj docelowy, nazwę pliku z danymi oraz sposób przesyłania informacji do Google.

Jak utworzyć kampanię produktową?

Zrobisz to w Google Ads, do którego posiadasz uprawienia administratora. Ale tylko wtedy, kiedy adres email jest taki sam w Google Ads i GMC.

Jednak, żeby zacząć w ogóle kampanię musisz połączyć ze sobą te dwa konta. Żeby tego dogonać kliknij w GMC opcję „łączenie”..

Następnie musisz utworzyć kampanię w Google Ads i w tym celu zaloguj się do niego i kliknij na opcję dodawania nowej kampanii, jako cel działań reklamowych zaznacz “Sprzedaż”, a następnie wybierz opcję „Kampania produktowa”.

Dalej działasz zgodnie z formularzem. Wszystko czytaj i ustaw ją zgodnie z Twoją lokalizacją, maksymalną stawką za kliknięcie oraz budżetem dziennym.

Teraz już wiesz jak działa Google Merchant Center. Nie pozostaje Ci nic innego jak działać i pozyskiwać coraz więcej konwersji na swojej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania, to pisz śmiało! Z przyjemnością Ci na nie odpowiemy.

Zapytanie ofertowe bezpłatne

Wypełnij formularz i podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących zlecenia, abyśmy mogli realnie ocenić koszta i czas realizacji zlecenia.

    Akceptuję regulamin i zaznaczam wszystkie zgody.Rozwiń


    Mateusz

    Ekspert ds. marketingu

    +48 725 129 862

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z tobą!

    Zobacz portfolio

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze. Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż. Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas! Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media. Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!