Zastanawiasz się, jak rozpocząć działalność w zakresie marketingu afiliacyjnego?

Jesteśmy po to, aby Ci pomóc. Dzięki nam dowiesz się, jak zdobyć potencjalnych klientów i zwiększyć swoją sprzedaż.

Marketing afiliacyjny to model marketingu oparty na wynikach, który umożliwia partnerom (wydawcom) i reklamodawcom rozwój poprzez wzajemną współpracę.

Jakie są korzyści i cele?
  • Model płatności tzw. „za efekt”
  • Dotarcie do większej grupy odbiorców
  • Budowanie rozpoznawalności marki
  • Zwiększenie ruchu na stronie
  • Niskie ryzyko
  • Stworzenie naturalnego przekazu
  • Zbudowanie zaufania u odbiorców
  • Zakup konkretnego produktu lub usługi przez konsumenta
Możemy pomóc Ci we wszystkim, od stworzenia treści, zarządzania kampanią, po analizowanie danych. Zostaniemy Twoim partnerem w osiągnięciu sukcesu w tej branży!

 

81% marketerów i aż 84% wydawców wykorzystuje siłę marketingu afiliacyjnego

Bezpłatna konsultacja

    Rozwiń

    Skontaktuj się z nami i skaluj swój biznes.
    Poniżej w żołnierskich słowach dlaczego powinieneś współpracować właśnie z nami:
    • Jesteśmy pierwszą Agencją Growth Hackingową, Skupiamy się na skalowaniu wzrostu Twojego biznesu.
    • Jesteśmy Agencją rekomendowaną przez Start-upy i Venture Capital, oraz jak wszyscy jesteśmy Partnerami Google i Facebook’a.
    • Nie potrzebujesz innych Agencji – oferujemy usługi 360. Piszesz pomysł, dostajesz plan, wdrożenie i optymalizację.
    Q&A

    Jakie są modele rozliczeń w marketingu afiliacyjnym?

    Podstawowe modele wynagradzania to:

    • CPS (Cost Per Sale) – wynagrodzenie od każdej sprzedaży dokonanej przy pomocy linku.
    • CPL (Cost Per Lead) – wynagrodzenie naliczane jest od każdej rejestracji do newslettera, pozostawionego numeru telefonu lub zdobyciu innej formy stałego kontaktu z potencjalnym klientem.
    • CPC (Cost Per Click) – wynagrodzenie wypłacane za każdym razem, kiedy użytkownik kliknie w link afiliacyjny.

    Czy w każdej chwili można zrezygnować?

    Tak, w każdej chwili można wstrzymać działania i zrezygnować.

    Kto jest kim w marketingu afiliacyjnym?

    Reklamodawca – chce sprzedać produkt lub usługę z wykorzystaniem zewnętrznego kanału.
    Partner – dysponuje kanałem, w którym zamieszcza komunikat reklamowy na temat produktu lub usługi reklamodawcy.
    Klient – jest odbiorcą w kanale partnera, z którego przechodzi do zakupu u reklamodawcy.